„The Lean CEO” podkastas: kliento balsas ir pažadų išpildymas

Verslas

2020.02.21

Autorius:

Temos: , .

Pristatome naują „The Lean CEO” tinklalaidžių seriją – KAVA SU IMPROVEMENT. Šiose tinklalaidėse „The Lean CEO” kūrėjos pasidalins savo patirtimis bei įžvalgomis apie kliento lūkesčius.

Pirmajam pokalbiui prie kavos jus kviečia IMPROVEMENT partnerės Laura Gerrits – Gedvilė ir rinkodaros specialistė Eglė Songailienė. Pirmasis Lean principas – vertė klientui. Šiam principui dažnai neskiriame pakankamai dėmesio.

Pokalbyje dalinamasi įžvalgomis:

  • Kaip žinoti, ko nori klientai?
  • Ar patys klientai žino, ko jie nori?
  • Kas bendro tarp marketingo, Lean ir holistinės vadybos?
  • Kaip duoti teisingus pažadus ir juos išpildyti?

Gero klausymosi.
IMPROVEMENT.LT komanda

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.