„The Lean CEO” podkastas: kliento balsas ir pažadų išpildymas
2020.02.21
Temos: Marketingas, 🔊 Klausyk.
Pristatome naują „The Lean CEO” tinklalaidžių seriją – KAVA SU IMPROVEMENT. Šiose tinklalaidėse „The Lean CEO” kūrėjos pasidalins savo patirtimis bei įžvalgomis apie kliento lūkesčius.
Pirmajam pokalbiui prie kavos jus kviečia IMPROVEMENT partnerės Laura Gerrits – Gedvilė ir rinkodaros specialistė Eglė Songailienė. Pirmasis Lean principas – vertė klientui. Šiam principui dažnai neskiriame pakankamai dėmesio.
Pokalbyje dalinamasi įžvalgomis:
- Kaip žinoti, ko nori klientai?
- Ar patys klientai žino, ko jie nori?
- Kas bendro tarp marketingo, Lean ir holistinės vadybos?
- Kaip duoti teisingus pažadus ir juos išpildyti?
Gero klausymosi.
IMPROVEMENT.LT komanda
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.