Tamsioji („Facebook” marketingo) pusė arba kodėl taip stengiatės apgauti?
2012.10.30
Temos: Marketingas.
Ne paslaptis, kad socialiniuose tinkluose vyksta “tamsioji” komunikacija. Soacialinio tinklo dalyviai rengiantys apgavystes Facebook’e, kurie apsimetinėja vartotojais forumuose, užduoda klausimus, į kuriuos patys ir atsako, rašo pagyrimus savo kuruojamiems prekiniams ženklams ir taip įsivaizduoja kuriantys įvaizdį, didinantys žinomumą ir t.t. turbūt patys nelabai supranta, kad vartotojas šiandien išprūsęs ir tokį melą jis nesunkiai perpranta. O įmonei tai nepriduoda jokios sėkmės ar teigiamos perspektyvos.
Facebook’e paskutiniu metu taip pat vis daugėja netikrų naudotojų (angl. FAKE users), šnekančių visokias nesąmones. Tik neaišku, kokia viso to PRASMĖ??? Kodėl aplink tiek daug gudruolių, kurie tiki, kad tik užmaskuota reklama veikia? Kad reikia įsibrauti kuo giliau į žmogaus asmeninę erdvę, ir tada po truputėlį pradėti mėtyt jam reklamines žinutes? Kad nereikia leisti vartotojui pasirinkti – nori jis ar nenori būti vieno ar kito prekinio ženklo draugu, fanu ar kaip bepavadinsi?
Juk geriau energija, skirti ne slapukavimui, maskavimuisi ir apgaudinėjimui, o atviram, sąžiningam ir abipusiai vertingam dialogui su vartotojais, kurie to nori!
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.