Reklama programėlėje „Tinder“: ką veikia verslas?
2021.10.04
Temos: Darbuotojai, Marketingas.
Apie žymiąją programėlę „Tinder“ daugelis yra girdėję. Ar patys pažinčių ieškojome, ar juokingų ir keistų istorijų pasakojo bičiuliai. Kai kas, naudodami šią programėlę, susirado ir gyvenimo partnerius. Pasirodo, „Tinder“ galima ne tik meilės ieškoti, bet ir susirasti darbą arba netyčia į pasimatymą nueiti su pardavimų agentu, kuris visą vakarą siūlys savo įmonės prekes.
Komunikacijos tendencijos kinta, darbuotojų poreikis auga, reklamos kampanijoms ieškoma naujų vietų, kaip pasiekti auditoriją. Tam puikiai tinka ir viena didžiausių pažinčių programėlių.
Suviliok darbuotoją
Nuo šiol kiekvienas programėlės „Tinder“ vartotojas turėtų peržvelgti savo profilį ir padailinti aprašymą, nes jei čia nesutiksite meilės, gali būti, kad gausite darbo pasiūlymą.
„Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovė Eglė Staniulionė sako, kad dėl didelės profesionalų paklausos kasmet tampa vis sunkiau atkreipti kandidatų dėmesį, tad įprastų priemonių, tokių kaip darbo skelbimai, reklama socialiniuose tinkluose ar karjeros mugės, nebepakanka.
„Šiandien būtina pas geriausius kandidatus ateiti pačiam darbdaviui. Tad nusprendėme darbuotojų paiešką vykdyti ir populiariausioje pažinčių programėlėje „Tinder“ – tai puikus būdas pasiekti didelę ir įvairią auditoriją“, – sako E. Staniulionė.
Anot jos, projektas gimė galvojant apie kandidatą: kaip palengvinti pirmojo kontakto užmezgimą su potencialiu darbdaviu. Naudodamasis programėle kandidatas bendrauti gali jam patogiu metu, erdvėje, kurioje ir šiaip leidžia laiką.
Pokytis darbo rinkoje?
Visi pamename tuos darbo pokalbius, vagiančius mūsų laiką, kai dėl paprastos pirminės atrankos tenka važiuoti į pokalbį ir atgal. COVID-19 pandemijos metu atrankų procesas kiek supaprastėjo, persikėlė į internetinę erdvę ar pokalbius telefonu.
Pasak E. Staniulionės, sprendimas ieškoti darbuotojų programėlėje „Tinder“ sulaukė daug dėmesio: vyko daugybė ekspertų diskusijų socialiniuose tinkluose, bet netrūko ir kritikos.
„Kandidatai projektą vertino daugiausia teigiamai. Kai kurie sutrikdavo, pasitikslindavo, ar tikrai neieškome pažinčių, tačiau vėliau dažniausiai pagirdavo už nestandartinę idėją arba iškart papasakodavo apie savo veiklą ir pomėgius. Vos per aštuonias dienas užmezgėme 900 kontaktų, suorganizavome dvidešimt penkis darbo pokalbius ir papildėme pardavimų komandą“, – sako E. Staniulionė.
Reklamos galimybės
Keičiantis darbo rinkai, keičiasi ir darbo paieškos būdai. Norint atkreipti į save dėmesį ir pritraukti geriausių darbuotojų, reikia išsiskirti. Įmonės ieško nestandartinių kanalų, kuriuos išbando vis daugiau organizacijų.
Anot „Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovės E. Staniulionės, darbuotojų paieška programėlėje „Tinder“ nėra naujiena. Net ir tarptautiniai prekių ženklai, tokie kaip „Amazon“, dar 2015 m. darbuotojų ieškojo būtent šioje pažinčių programėlėje. Vėliau atsirado ir virtuvės šefų paieškos platforma „MyChefit“, kurios savininkė visą darbuotojų komandą surinko būtent „Tinder“ programėlėje. Lietuvoje tokį įdarbinimo būdą jau yra išbandžiusi ir informacinių sprendimų bendrovė „TransUnion“.
Šiandien „Tinder“ tapo vieta, kur rinkodaros specialistai gali reklamuoti savo prekių ženklus. Ši programėlė turi daugiau nei 69 mln. vartotojų, daugiau nei 80 proc. šių vartotojų yra 18–34 metų amžiaus, o tai reiškia, kad tai puiki vieta bendrauti su jaunesne auditorija.
E. Staniulionė mano, kad tai, ko ateityje galime tikėtis iš „Tinder“, priklauso ne tik nuo programėlės kūrėjų, bet ir nuo žmonių poreikių. Aišku viena – „Tinder“ funkcionalumas ir reklamos galimybės ateityje tik augs.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.