Populiariausias web analitikos įrankis – Google Analytics

Verslas

2013.07.17

Autorius: Klaudijus Milukas

Temos: .

Populiariausias web analitikos įrankis – Google Analytics

2005 m. pabaigoje paleistas ir 2011 m. gerokai atnaujintas įrankis dabar yra populiariausias pasaulyje. http://wallpaperswide.com/

Vienas geriausių Google produktų be abejonės yra Google Analytics (GA). 2005 m. pabaigoje paleistas ir 2011 m. gerokai atnaujintas įrankis dabar yra populiariausias pasaulyje – 56% įmonių jį naudoja kaip vienintelę web analitikos priemonę.

Econsultancy užvakar paskelbto penkių tyrimų apibendrinimo duomenys rodo, kad nuo 2009 m. jo populiarumas išaugo 243%.

Tyrimas remiasi beveik 900 skaitmeninės rinkodaros profesionalų apklausomis, atliktomis 2008 – 2012 m. Jų metu GA vartotojų buvo klausiama apie naudojimo įpročius ir tikslus. 86% GA naudoja nustatyti srauto ir konversijų KPI, 75% – kampanijų sekimui:

Multichannel funnel’į sistemoje kol kas stebi tik 23% vartotojų, tačiau labai tikėtina, kad augant e-komercijai ir stiprėjant konkurencijai, marketingistai turės ieškoti būdų optimizuoti kampanijas ir GA naudojimas dar intensyvės.

Visgi, 11% apklausos dalyvių Google Analytics nenaudoja, dauguma pasikliaudami kitomis analitikos platformomis. Lietuvoje ši dalis, tikėtina, būtų didesnė, tačiau dėl kitų priežasčių – visų pirma menko susipažinimo su web analitika apskritai.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.