Patarimai, kaip sukurti įtraukiantį pranešimą, reklamą, tekstą
2021.10.13
Temos: Marketingas.
Kūrybiškumas yra neatsiejama šiandieninės komunikacijos dalis. Siekiant išsiskirti iš kitų, būtina kurti įtraukiantį turinį, kuris padėtų siekti verslo tikslų. Kuriamas turinys visada turėtų sukelti norą jį skaityti, užmegzti ryšį su žmonėmis ir skatinti įsitraukti. Vytauto Didžiojo universiteto dėstytojas Jaqas Greensponas pataria, kaip ugdyti kūrybiškumą ir mąstyti originaliai.
Norint, kad turinys būtų pastebėtas, yra svarbi antraštė, kuri patrauktų dėmesį. Antraštė turi tik vieną šansą palikti gerą pirmąjį įspūdį. Antrašte galima sudominti, paaiškinti, kaip kažkas turi būti atliekama, paskatinti užduoti klausimus, pasufleruoti apie produkto privalumus, informuoti, kokie dalykai skaitytojo laukia. Kuriant antraštę, svarbiausia pagalvoti, koks bus turinio poveikis auditorijai: padės išspręsti problemą, duos idėją, išmokys ko nors, ko jai reikia. Daugiausia dėmesio reikėtų skirti naudai, nes tai traukia žmones.
Mąstykite netradiciškai ir kūrybiškai
Pasak J. Greenspono, norint sukurti įtraukiantį turinį, reikia „mąstyti, nepaisant ribų“, neįsijausti į tai, kaip viskas buvo ar turėtų būti, negalvoti apie tai, ką jau žinote, bet pažvelgti į dalykus naujais būdais ir pabandyti juos interpretuoti kitaip, pamatyti viską kitu aspektu. „Kai jums reikia perduoti žinutę ar padaryti reklamą, pagalvokite apie kažką, kas nėra akivaizdu, atraskite absurdiškų idėjų. Kūrybiškumas – tai gebėjimas sugalvoti dalykus, apie kuriuos kiti žmonės tokiose situacijose nesusimąstytų, suderinti dalykus, kurie paprastai nedera kartu, nestandartiškai rasti neįprastų idėjų. Tai galima padaryti apsidairant aplink ir pagalvojant, kas čia galėtų nutikti keisto. Svarbu mąstyti už jau egzistuojančių ribų“, – sako pašnekovas.
Dalykitės istorijomis ir sprendimais
Geriausias būdas užmegzti ryšį su potencialiais klientais – dalytis autentiškomis ir tikromis istorijomis. J. Greensponas sako, kad istorijos padeda uždirbti pinigus, bet kad papasakotumėte istoriją, reikalingas konfliktas, drama, terminas ir pasekmės. Jis atkreipia dėmesį, kad reklamose dažnai pastebėsite konfliktą ir sprendimą. Gera reklama turėtų pasiūlyti, kaip išspręsti kliento problemą. Svarbu parodyti, kodėl žmogus turėtų įsigyti vieną ar kitą dalyką. Kuriant tekstą, reikėtų galvoti, kokios yra klientų problemos ir kaip prekė ar paslauga galėtų jas išspręsti. Istorijas galite naudoti pasakodami apie konkretų produktą ar apie bendravimą su klientu. Papasakokite apie problemą, kuri galėjo būti skausminga jums, darbuotojui ar net klientui. Klientai mėgsta išgirsti tikras istorijas apie tai, kaip prekė ar verslas padėjo kam nors palengvinti jų gyvenimą. Galite net dalytis istorijomis apie tai, kaip pradėjote savo verslą. Tai puikus būdas pritraukti klientus emociškai.
Pasitelkite emocijas
Dėstytojas akcentuoja, kad emocijos padeda parduoti daiktus. Kad paskatintume žmones pirkti, neužtenka parodyti, kaip produktas ar paslauga spendžia jų problemą, bet reikia sukelti emocijas. Klientai yra linkę pirkti nebūtinai tai, ko reikia, bet vadovaujasi norais. Teksto kūrimo metu naudinga suprasti, kad klientai dažnai pasikliauja emocijomis.
Emocijos gali būti labai svarbios norint, kad auditorija jumis patikėtų. Kurkite turinį, su kuriuo auditorija gali emociškai susisieti. Gerai parašytas turinys nebus naudingas, jei emociškai nepatrauks auditorijos. Todėl svarbu kurti turinį, galintį emociškai įtraukti klientus ir emociškai susieti su jūsų prekių ženklu.
„Mūsų smegenys yra kaip bet kuris kitas raumuo. Kuo daugiau jomis naudojiesi, tuo labiau jis stiprėja. Neleiskite, kad jūsų protas „užkalkėtų“, laikykite jį atvirą. Nuolat lavinkite smegenis ir ieškokite naujų minčių bei idėjų, naujų požiūrio į dalykus būdų, įsijauskite į visiškai kitą mąstyseną ir taip mankštinkite savo smegenis. Pradėkite mokytis pastebėti įvairius dalykus, treniruokitės juos pastebėti. Tai raktas į kūrybiškumą“, – pataria VDU dėstytojas J. Greensponas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.