„Omnisend“ klientų aptarnavimas įvertintas tarptautiniu mastu ir apdovanojimu

Verslas

2024.05.02

Autorius: bzn start

Temos: , .

„Omnisend“ klientų aptarnavimas įvertintas tarptautiniu mastu ir apdovanojimu

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla // Įmonės archyvo nuotr.

E-komercijos rinkodaros sprendimus visame pasaulyje siūlantis startuolis „Omnisend“ trečią kartą iš eilės pelnė tarptautinių verslo apdovanojimų „Stevie Awards“ pardavimų ir klientų aptarnavimo kategorijos prizą. Savo veiklą daugiausia JAV ir kitose anglakalbėse šalyse vystančios bendrovės klientų aptarnavimo skyriaus veikla buvo įvertinta bronziniu apdovanojimu.

„Omnisend“ varžėsi technologijų sektoriaus kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai atsakančiomis į klientų užklausas.

Pasak įmonės klientų aptarnavimo skyriaus vadovo Deivydo Daugėlos, nuolat besikeičiančioje srityje išlaikyti aukštus standartus padeda aiškūs prioritetai – greitis ir žmogiškojo bendravimo veiksnys.

Geresnį aptarnavimą padeda užtikrinti asmeninis aptarnavimas

„Daugiausia dirbame didele konkurencija ir vartotojų reiklumu pasižyminčioje JAV rinkoje. Todėl stengiamės atliepti net menkiausius žmonių pageidavimus. Pavyzdžiui, klientų aptarnavime mes neskubame naudotis tam tikrais dirbtinio intelekto sprendimais, nes žmonių tarpusavio bendravimas sprendžiant gilesnius klausimus yra efektyvesnis. Mums tai suteikia pranašumų, kuriuos įvertina ir klientai, ir srities ekspertai“, – sako D. Daugėla.

„Omnisend“ klientų aptarnavimo komandoje dirba 30 specialistų, jie padeda daugiau nei 100-ui tūkstančių įmonės klientų 130-tyje visame pasaulyje visą parą be poilsio dienų.

Pirmauja pagal atsakymų greitį

Įmonės klientai gali konsultuotis su „Omnisend“ atstovais nepriklausomai nuo to, ar jie jau moka už paslaugų planus, ar dar tik jas išbando nemokamai. SaaS (Programinės įrangos kaip paslaugos) industrijoje bendrovė visame pasaulyje pirmauja pagal pirmo atsakymo klientui greitį (4 minutės), pagal vidutinį atsakymo greitį (2 minutės) ir pagal klientų pasitenkinimo rodiklį (96 proc.).

Prestižiniai „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai teikiami jau beveik 20 metų. Įmones audituoja ir jų veiklos rezultatus vertina septynios specialistų grupės, kuriose iš viso dirba daugiau kaip 170 ekspertų iš viso pasaulio.

„Stevie Awards“ tradiciškai suskaičiuoja daugiausia apdovanojimų pelniusias įmones, tarp jų – ir gerai žinomi vardai. Šiais metais pirmąją vietą vėl užima siuntų pristatymo bendrovė „DP DHL“. Antroje vietoje – „IBM Corporation“, o trečioje – klientų aptarnavimo sprendimus siūlanti „Support Services Group“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galima rasti čia.

„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Asociacija „Unicorns Lithuania“ šiemet „Omnisend“ įtraukė į perspektyviausių šalies startuolių 12-uką, 2022 m. įmonė pelnė „Metų startuolio“ titulą „Startup Lithuania“ ir Vilniaus miesto savivaldybės organizuojamuose apdovanojimuose.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.