...

Karantino poveikis: kokių iššūkių kyla verslo komunikacijai?

Verslas

2021.02.22

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , , .

Karantino poveikis: kokių iššūkių kyla verslo komunikacijai?

R. Mackevičienė ir J. Mikulskis bzn start koliažas

Turinio suvartojimas praėjusiais metais smarkiai išaugo. Nieko keista – užsidarius pramogoms, didelė laiko dalis atitenka ekranams: mobiliajam telefonui, kompiuteriui ar televizoriui. Kaip į tai reaguoja verslo komunikacija? Patirtimi ir patarimais jau vasario 23–25 d. dalinsis nuotolinės konferencijos „Next Economy“, kuri bus transliuojama iš lanksčių biurų centro „Workland“, dalyviai.

Turinio reikia daugiau

Portalo „Delfi“ tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė pastebi, kad skaitmeninimo srautai palietė visas sritis, o turinio poreikis išaugo stulbinamai.

„Praėjusiais metais didesni nei įprastai pokyčiai ištiko visas pasaulio sritis ir žiniasklaida čia ne išimtis. Įvedus karantinus ir apribojimus visame pasaulyje žmonės medijų vartoja daugiau. Daugiausia iš to „daugiau“ yra „digital“ visomis formomis. Labai greitas skaitmeninimas įvyko ir amžiaus grupėse, kur kitu atveju poslinkiams reikėtų metų“, – atskleidžia pašnekovė.

Jai pritaria ir kitas renginio pranešėjas, rinkodaros specialistas Justinas Mikulskis, plėtojantis prekių ženklą „Mikulskis.lt“.

„Srautų pasiskirstymas kanaluose galbūt nebuvo jau toks neįprastas, tačiau labai augo tų kanalų naudojimosi tankis ir laiko praleidimas juose. Iš viso to išplaukė keli svarbūs niuansai, kad apsisprendimo kelias pailgėjo, žmonės daugiau laiko turėjo pasidomėti apie prekes ar paslaugas parduodančias įmones, įvertinti jų transparentiškumą, ekspertiškumą ir autoritetingumą“, – pastebi specialistas.

J. Mikulskio teigimu, išaugo ne tik turinio vartojimo trukmė, bet pakito ir pats turinys – jis ilgėjo, dar daugiau svarbos įgijo vizualumas: „Judančio vaizdo turinys tampa vis aktualesnis ir daro įtaką pardavimams. Taip pat augo informacijos kiekis tinklalapyje, norint kilti organinėje paieškoje. 2020-ieji, mano akimis, buvo turinio vienetų pildymo metai. Vidutinis žodžių skaičius puslapyje išaugo kone dvigubai. Dabar pirmąsias „Google“ pozicijas iš esmės turi puslapiai su 1,2 tūkst. ir daugiau žodžių.“

Iššūkis verslui

Renginio pranešėja R. Mackevičienė sako, kad verslas ieško galimybių būti matomas, tačiau iš vartotojų juntamas šioks toks spaudimas: „Ypač kriziniu laikotarpiu išaugo patikimumo ir vertybinio atitikimo reikalavimai. Verslui į tai būtina atsižvelgti komunikuojant.“

Vis dėlto R. Mackevičienė pabrėžia ir optimistinę naujieną verslui – vartotojai yra atviri skirtingiems prekių ženklams ir įvairioms naujovėms. Tad iššūkis verslui – tinkamai iškomunikuoti žinutę apie save, savo vertybes ir produkcijos teikiamą naudą.

Šių dienų paveikslas

Renginio iniciatorė dr. Živilė Glaveckaitė atkreipia dėmesį, kad šių metų renginio idėja kilo labai natūraliai, daug bendraujant su skirtingų sričių verslininkais ir jaučiant rinkos pulsą: „Realus šių dienų poreikis ir realūs verslo skausmai akivaizdūs. Tokiu principu ir buvo inicijuota ši konferencija.“

Anot dr. Ž. Glaveckaitės, per tris renginio dienas nuotoliniu būdu vyksiančioje konferencijoje kiekvienas galės rasti tai, kas pritaikytina ir reikšminga jo verslui. Mokytis iš svetimų klaidų ir pamokų mažiausiai skausminga, tad išgirsti įvairių patirčių ir pamatyti platesnį spektrą požiūrių išties naudinga.

Kaip dalyvauti?

Renginio transliacija vyks iš lanksčių biurų erdvės „Workland“. Konferencijos metu pranešimus skaitys ir diskusijose dalyvaus daugiau nei 20 skirtingų sričių profesionalų. Verslininkai, teisininkai, finansų ekspertai, vizionieriai, rinkodaros specialistai ir dar daug kitų susibūrė tam, kad renginio dalyviai gautų kokybišką bei naudingą turinį.

Renginio organizatoriai, žinių centras augančiam verslui „bzn start“ dėkoja konferencijos „Next Economy“ ištikimiems bičiuliams ir rėmėjams: rizikos kapitalo fondui „Nextury Ventures“, advokatų kontorai „Glimstedt“, finansų agentūrai „Noviti Finance“, Lietuvos Respublikos valstybiniam patentų biurui, didžiausiam naujienų portalui „Delfi Plius“, bendradarbystės erdvei „Workland“, rinkodaros žinovams „Mikulskis.lt“ bei logistikos profesionalams DHL.

Kviečiame įsigyti bilietą ir skirti tris dienas įdomiems pranešimams, pamokoms bei verslo akiračio plėtrai.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.