...

Kaip pasiekti ir rasti naujus klientus?

Verslas

2014.06.17

Autorius: Agnė Žilevičiūtė

Temos: , , .

Kaip pasiekti ir rasti naujus klientus?

Mantas Bondarenka, www.marketingogidas.lt vadovas Asmeninio albumo nuotr.

Tikriausiai mažai kas pasitelkia kitas paieškos priemones nei internetą norėdami rasti dominančią prekę ar paslaugą. Įvedus į paieškos laukelį žodį ar sakinį mums prieš akis atsiveria didelė gausa pasirinkimų. Taip, konkurencija rinkoje iš tiesų didelė. Kaip išlikti stipriausiam ir pritraukti naujų klientų būnant prekių ar paslaugų tiekėju internete ir kaip tinkamai naudotis „Google AdWords“, mums patars Mantas Bondarenka, www.marketingogidas.lt vadovas.

Kavos puodelio kaina

„Google AdWords“ yra mokama reklama, kuri suteikia galimybę greičiau pritraukti klientų. Jei lygintume su SEO, tai su ja žymiai greičiau pritraukiame tuos pačius klientus. Konkurencijai didėjant verslininkai įsivelia į konkurencijos žaidimą, todėl keliamos paspaudimų kainos. Dabar vieno paspaudimo vidutinė kaina yra 3,5 lito. Ši kaina už paspaudimą svyruoja pagal veiklos sritis, todėl nenustebkite, jei jūsų paprašys už populiarius raktažodžius mokėti ir 5 litus.

Svarbus jūsų dėmesys klientui. Atsakykite sau, kaip elgiates su klientu, kuris jau buvo pirkęs prekių ar paslaugų. Reikia žinoti, kaip galima jį pamaloninti.

Tai nebūtinai turi būti finansinis paskatinimas, toks kaip nuolaidos suteikimas, kartais užtenka simbolinės dovanos, tam tikro gesto, kurio klientas nesitikėjo.

M. Bondarenka

„Google AdWords“ yra kaip miškas. Kuo giliau lendi į jį, tuo daugiau medžių. Tu negali sustoti. Mantas pataria: „Pradžioje užsisakykite geros kompanijos pagalbą, pavyzdžiui, administravimą, ir tobulėkite, kad galėtumėte ir žinotumėte, už ką mokate pinigus, pasitikrintumėte, ką pasamdyta kompanija daro, arba kad ateityje pats pradėtumėte administruoti „Google AdWords“.

Rinkoje yra nemaža konkurencija, tačiau geriau paanalizavę ir pasigilinę galime pamatyti konkurentų spragų, todėl juos galima laisvai aplenkti, o jei jie stiprūs, tai bent atsidurti šalia.“

„AdWords“ yra pagalbinis įrankis


Paklaustas, ką reikėtų daryti norint išlaikyti klientus, specialistas įsitikinęs, kad svarbiausia yra vidinė įmonės sistema.

„Svarbus jūsų dėmesys klientui. Atsakykite sau, kaip elgiates su klientu, kuris jau buvo pirkęs prekių ar paslaugų. Reikia žinoti, kaip galima jį pamaloninti. Tai nebūtinai turi būti finansinis paskatinimas, toks kaip nuolaidos suteikimas, kartais užtenka simbolinės dovanos, tam tikro gesto, kurio klientas nesitikėjo. „AdWords“ yra tik pagalbinis įrankis. Jei žmogus buvo apsilankęs jūsų interneto puslapyje ir ką nors pirko, vadinasi, esate jam patrauklus, todėl galite pasitelkti rerinkodaros įrankį. 90 dienų arba pusę metų pirkėjui kaip priminimas bus rodoma jūsų reklama tam tikruose kituose puslapiuose, kuriuose jis lankosi. Todėl jis tikrai neatsispirs galimybei vėl užsukti į jūsų puslapį.“

Atsargiai su šūkiais


Naujus klientus pritraukti yra ne vienas būdas, bet Mantas dalijasi geriausiu: „Geras skelbimas yra toks, kuris šaukia: „Sužinokite, kaip mūsų klientai sutaupė 50 litų!“ O blogiausias variantas yra reklamuotis tokiu šūkiu: „Tik pas mus pigiausia!“ Žmones labiausiai gundo tai, kas nėra jiems brukama per prievartą. Jiems reikia suvokti, kad jie patys nusprendė priimti pirkimo sprendimą, kad nebuvo pasitelkta prievarta.


Svarbiausios Manto taisyklės, kurių laikydamiesi pasieksite didžiausius laimėjimus:


Kokybės balas. Ką pažadėjai skelbime, tą tekste ir turi įvykdyti. Jei atitinka, tada turite aukštą kokybės balą ir mokėsite mažiau pinigų už paspaudimą, turėsite aukštesnę vietą paieškoje.

Nesustokite eksperimentuoti ir stebėti. Nemedituokite prie diagramų. Stebėkite, iš kur atėjo pirkėjas. Paraleliai turėtumėte įtraukti ir „Google Analytics“. Mantas palieka intrigą ir sako, kad kartais ne pirma pozicija paieškoje yra geriausia.


Raktažodžiai. Dėl blogai nustatyto biudžeto ir per didelio skaičiaus pridėtų raktažodžių klientas gali jūsų nerasti. Todėl svarbu išanalizuoti žodžius, kurie yra abstraktūs raktažodžiai ir kurie yra apsisprendimo raktažodžiai. Pačioje pradžioje susidėkite abstrakčius raktažodžius, negailėkite pinigų eksperimentams. Investuokite mažiausiai 500 litų. Po savaitės žiūrėkite, kokių naujų raktažodžių atsirado. Tada galėsite prisidėti tuos žodžius ar sakinius ir derinti atitiktis.


Tvarkaraštis. Turite gerai pažinoti savo klientą, kad jūsų siunčiama žinutė jį pasiektų tinkamu laiku ir jis būtų pasirengęs įvykdyti pirkimą. Tokią jo būseną padės nustatyti jų paspaudimai, tačiau ir čia reikia eksperimentuoti.

„Geriau pinigus pataupykite kurdami interneto svetainę. Svarbiausia, kad ji būtų paprasta, lengvai naudojama, nevarginanti akių, o sutaupytus pinigus investuokite į „Google AdWords“. Taip kur kas greičiau pasieksite rezultatus“, – nuoširdus linkėjimas iš profesionalo, kuris savo kailiu patyrė, kokia interneto erdvė yra trapi, o užmigti ant laurų teko ir jam.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.