Internetinių mados parduotuvių paklausa Lietuvoje išaugo

Verslas

2020.11.10

Autorius: bzn start

Temos: , .

Internetinių mados parduotuvių paklausa Lietuvoje išaugo

P. Hupka Asmeninio albumo nuotr.

Šių metų rugsėjo mėnesį mados prekių internete ieškojo 41 proc. daugiau lietuvių, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, rodo mados prekių paieškos sistemos „Glami“ užsakymu Baltijos šalyse atliktas tyrimas. Didžiausias augimas stebėtas Latvijoje, kur internetinių mados prekių parduotuvių paklausa šoktelėjo 84 procentais, tuo tarpu Estijoje – 61 proc.

„Manome, kad lėčiausias augimas Baltijos šalyse užfiksuotas būtent Lietuvoje dėl to, kad šioje šalyje e-komercijos rinka jau yra stipriai išplėtota. Prognozuojame, kad Lietuvoje šis augimas tęsis iki metų pabaigos, tam įtakos turės platūs ekonominės veiklos apribojimai ir artėjantis švenčių sezonas“, – sakė Peteris Hupka (Peter Hupka), „Glami“ vadovas Baltijos šalyse.

Mažmenininkams buvo sunku

Anot pašnekovo, mažmeninės prekybos sektorius pandemijos akivaizdoje nukentėjo stipriausiai, tačiau tie, kurie iš anksto ruošėsi galimiems nesklandumams, su negandomis susidorojo.

„Nedaug sektorių nukentėjo labiau nei mažmeninė prekyba. Mažmenininkai, kurie per pastaruosius porą metų investavo į skaitmeninius kanalus, buvo geriau pasiruošę artėjančioms negandoms. Elektroninė prekyba nuosekliai apėmė vis didesnę mažmeninės prekybos dalį. Iššūkiai, su kuriais verslas ir visuomenė susidūrė 2020-aisiais metais, akseleravo sparčius klientų elgsenos pokyčius, kurie dabar formuoja prekybos ateitį ne tik Baltijos regione“, – pridūre P. Hupka.

Čekų tikslas – sutelkti mados platformas

Paieškos sistema Glami.lt, kurios misija – padėti elektroninėms parduotuvėms pasiekti naujas auditorijas ir rasti naujų klientų, įžengė į Lietuvos rinką siekdama vienoje vietoje pristatyti šimtus elektroninių parduotuvių. Čekų startuolis „Glami“, pradėjęs veiklą Baltijos šalyse, dabar veikia jau 17-oje šalių.

„Glami“ vis plačiau pasitelkia dirbtinį intelektą. Startuolio komandą sudaro specialistai, kurie specializuojasi dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi srityse. Šios technologijos „Glami“ nuo pat platformos veiklos pradžios buvo naudojamos atlikti tokioms funkcijoms,  kaip automatiškas prekių skirstymas į kategorijas, ženklinimas, vaizdinių panašumų paieška bei prekių atpažinimas. Prisijungti prie „Glami“ galima per mobiliąją programėlę, veikiančią su IOS ir „Android“ operacines sistemas palaikančiais prietaisais.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.