Dalyvavimas bėgimuose – dar vienas būdas pristatyti savo įmonę klientams
2014.08.27
Temos: Marketingas, Vadyba.
Kokių tik šiais laikais bėgimo renginių nėra: trumpesni, ilgesni, naktiniai, vakariniai, zombių, putų ir t.t. Jie užkariavo didelę pasaulio dalį. Taip pat ir Lietuvą. Ir nors daugeliui tai tėra pramoga ar būdas aktyviai pailsėti, pasportuoti, tačiau kai kurie tame įžvelgia galimybę verslo įvaizdžio gerinimui ir ryšių su klientais tvirtinimui.
Pasak rugpjūčio 30 d. Vilniuje įvyksiančio teminio bėgimo „The Color Run Vilnius“ organizatorių, pirmą kartą Lietuvoje rengiamas spalvotasis bėgimas sudomino ne tik pavienius sporto entuziastus, bet ir įmones.
„Festivalio dalyvių registracijos duomenys rodo, kad maždaug trečdalis bėgikų į „The Color Run Vinius“ užsiregistravo kaip įmonių ar organizacijų nariai“, – patikslino vienas iš bėgimo organizatorių Simonas Gedutis.
Dalyvavimas sporto šventėse kelia pasitikėjimą ir suartina įmonės ir klientų tikslus.
V. Šiugždinis
Sporte svarbu ir geros emocijos
Viena iš tų įmonių, kurios darbuotojai taip pat bėgs spalvotuosius 5 kilometrus, yra sveikatingumo ir sporto klubų tinklas „Impuls“.
Pasak šios bendrovės direktoriaus Vidmanto Šiugždinio, jo vadovaujamo kolektyvo nariai nuolatos aktyviai dalyvauja įvairiuose sporto renginiuose, varžybose. Ir tai daro ne verčiami, o dėl to, kad sportas yra jų gyvenimo būdas.
„Esame sveikatingumo ir sporto klubų lyderiai Lietuvoje, todėl stengiamės būti aktyvaus ir sportiško gyvenimo būdo pavyzdžiu, įkvėpti žmones daugiau judėti. Norime su savo klientais susitikti ir bendrauti ne tik sporto salėje, bet už sporto klubo sienų – pasivaržyti bėgimo takelyje, pasidalinti gera nuotaika bei įspūdžiais ir pakviesti juos ir jų draugus sportuoti pas mus“, – tikino V. Šiugždinis.
Jo teigimu jiems ypač įdomios naujovės ir nebandyti renginių formatai , todėl artimiausias renginys, kuriame startuos „Impuls“ komanda, bus „The Color Run Vilnius“.
„Tai sparčiai populiarėjantis sporto renginys visame pasaulyje, pirmą kartą atkeliaujantis ir į Lietuvą. Atrodo, kad tai yra būtent toks renginys, kuris atskleidžia maloniąją sporto pusę – džiugesį, emocijas, pramogą. Taip sportuoti nenuobodu, o tai atitinka mūsų požiūrį į sportą“, – sakė tinklo „Impuls“ direktoriaus.
Sporto renginiai – puiki vieta iš arčiau pažinti klientus
Pasiteiravus V. Šiugždinio, apie tai ar klientai pastebi ir įvertina įmonės pastangas dalyvaujant sporto renginiuose, vyras teigė, jog iš „Impuls“ lankytojų nuostatos aiškėja, jog jiems svarbu, kad sporto klubų darbuotojai ir treneriai būtų iš tiesų neabejingi sportui.
„Vis daugiau lietuvių pasirenka aktyvų gyvenimo būdą ir sportą bei ieško būdų, kur galėtų vystyti šį savo pomėgį. Tam jie nori ne tik tinkamos aplinkos, bet ir neabejingų, tikrai sportu besidominčių žmonių. O kur kitur gali parodyti trenerių atsidavimą ir aistrą, jeigu ne sporto šventėse? Dalyvavimas jose kelia pasitikėjimą ir suartina įmonės ir klientų tikslus. Tad tai puiki proga parodyti, kuo šiandien iš tiesų užsiima sporto klubų treneriai“, – aiškino pašnekovas.
Anot jo, „Impuls“ treneriai, kaip įmonės komanda, jau seniai dalyvauja sporto renginiuose, nes yra drąsūs ir aktyvūs, nuolat ieško iššūkių.
„Štai kolegės praėjusį šeštadienį dalyvavo „Nike“ naktiniame moterų bėgime, rugsėjį mūsų komanda rengiasi startuoti Vilniaus maratone, spalį laukia „Nike“ treniruočių diena“, – vardijo V. Šiugždinis ir pasidžiaugė, kad „Impuls“ dirbantys treneriai ne tik nuolat dalyvauja įvairiose sporto varžybose, bet ir dažnai užima jose prizines vietas.
Tiesa, „The Color Run Vilnius“ yra kitokio formato renginys, kuriame nebus matuojamas distancijos įveikimo laikas. Tačiau nepaisant to net 30 „Impuls“ trenerių dalyvaus šiame bėgime, į kurį sveikatingumo ir sporto klubas taip pat pakvietė ir 70 aktyvių „Impuls“ lankytojų.
„Su savo lankytojais susitikti varžybose tampa tiesiog įprasta“, – patikino „Impuls“ direktorius Vidmantas Šiugždinis.
The Color Run
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.