...

9 reklamos veiksmai, skatinantys pardavimus

Verslas

2017.08.21

Autorius: Dovilė Joneliūnienė

Temos: , .

9 reklamos veiksmai, skatinantys pardavimus

Įmonės „Impartner“ projektų vadovas Justinas Mikulskis. Asmeninio albumo nuotr.

Reklamos galimybių šiais laikais išties daug. Tačiau ne visos jos padeda pasiekti potencialius klientus. Kokie reklamos veiksmai padės ir sutaupyti, ir paskatinti pardavimus, pataria įmonės „Impartner“ projektų vadovas Justinas Mikulskis.

Atsisakykite plataus tipo (angl. broad match) raktažodžių

Pasak J. Mikulskio, sistema „Google AdWords“ automatiškai rodo jūsų skelbimus, atsižvelgdama į raktinių žodžių variantus, sinonimus, rašybos klaidas, to paties kamieno žodžius (pavyzdžiui, grindys ir grindinys), susijusias paieškas. Nors plataus tipo raktažodžiai sudaro sąlygas „Google“ reklamą parodyti daugiau kartų, atsiranda tikimybė, kad tarp raktažodžių variacijų atsiras neatitinkančių informacijos paieškos, nekonvertuojančių (neskatinančių pardavimų) raktažodžių. Tad gali tekti skirti daugiau laiko ieškant geriausio sprendimo ir valant negatyvius raktažodžius.

Pašnekovas siūlo naudoti tikslaus (angl. exact) ir frazinio tipo (angl. phrase) raktažodžius. Taip skelbimas bus rodomas klientams, ieškantiems tik tikslaus raktinio žodžio ar panašaus jo varianto. Iš keturių raktinių žodžių atitikties parinkčių, naudojant tikslią atitiktį, galima tiksliai kontroliuoti, kam rodomas skelbimas, ir užtikrinti aukštesnį skelbimo paspaudimų rodiklį (CR).

Jei įmonės tikslas – didesnis vartotojų srautas, patariama naudoti plačios atitikties keitiklius (angl. broad match modified). Jie užtikrina, kad skelbimai būtų rodomi tik tada, kai asmens paieška tiksliai atitinka raktinį žodį ar yra panašūs jo variantai.

Kurkite interaktyvius skelbimus (angl. responsive ads)

J. Mikulskis siūlo sutaupyti laiko naudojant interaktyvius skelbimus. Jų dydis, išvaizda, formatas koreguojami automatiškai, kad atitiktų beveik bet kurias pasiekiamas skelbimų vietas. Pavyzdžiui, interaktyvus skelbimas gali būti rodomas kaip reklamjuostės skelbimas vienoje svetainėje ir kaip teksto skelbimas kitoje svetainėje. Automatiškai pakeistas jis tiksliai tiks tai vietai, kurioje yra teikiamas, ir atitiks reklamavimo tikslus.

Naudokite pagreitintą reklamos pateikimą (angl. accelerated delivery)

 

„Naujas klientas ryte yra tiek pat vertingas kaip ir kitu dienos metu“

J. Mikulskis.

 

„Pastebėjau, kad „Google“ pateikiamas aprašas apie tipinį reklamos pateikimą (angl. standard delivery) yra kiek dviprasmiškas. Šis metodas naudingas, jei, turėdami tam tikras dienos pajamas, norite pasiekti klientus visą dieną. Bet naujas klientas ryte yra tiek pat vertingas kaip ir kitu dienos metu“, – pabrėžia J. Mikulskis. Pavyzdžiui, teisės ar finansų sektorius nėra restoranai. Tad nereikia įgalioti „Google“ taupyti biudžeto vakarui. Rodykite reklamą ryto, dienos metu kuo dažniau. Jei trūks biudžeto vakarui, investuokite papildomai ir gaukite dar daugiau klientų.

Naudokite viso laikotarpio biudžetą (angl. lifetime budget)

Vietoj „Facebook“ dienos biudžeto (angl. daily budget) funkcijos J. Mikulskis mažoms įmonėms siūlo rinktis viso laikotarpio biudžetą. Pasirinkus dienos biudžeto reklamos funkciją, socialinis tinklas išleis tam tikrą pinigų sumą per dieną. Pasirinkus viso laikotarpio biudžeto funkciją, biudžetas paskirstomas, atsižvelgiant į istorinius duomenis, paros metą, žmonių srautus. Taip galite iki 30 proc. padidinti CTR ir paspaudimo (CPC) kainą, taip pat yra galimybė nustatyti, kokiomis dienomis, valandomis reklama bus transliuojama socialiniame tinkle.

Išstudijuokite vartotojų demografiją

Rekomenduojama gerai išstudijuoti „Facebook“ vartotojų demografiją: lytį, amžių, gyvenamąją vietą, išsilavinimą. Skirstydami biudžetus, kurdami naujų kampanijų segmentus, geriau pažinsite potencialų pirkėją socialiniuose tinkluose. Rinkodarai skirti pinigai bus efektyviai nukreipti į aktualų žmonių segmentą.

Pirkite principu „Reach and Frequency“

„Didelėms įmonėms naudinga susiplanuoti tinkamą biudžetą šešiems mėnesiams. Taip žinosite, kiek žmonių pasieksite, kiek ir kaip dažnai bus rodoma reklama. Iš praktikos pasakysiu, kad kaina būna kiek mažesnė ir, svarbiausia, suplanuota kaina nekis, pavyzdžiui, po penkių mėnesių prasidėjus kampanijai. Be to, tai puikus būdas suskaičiuoti išlaidas ir įvertinti galimybes, prieš pateikiant išlaidų planą vadovams“, – sako J. Mikulskis.

Susiekite puslapį su „Google Search Console“

Tai nemokama „Google“ paslauga, kuri padės stebėti, analizuoti puslapio rezultatus tarp „Google“ paieškos sistemos. Taip oficialiai patvirtinsite, kad jums priklauso domenas ir jame esantis turinys. Ilgainiui tai pagerins jūsų SEO rodiklius, sulauksite daugiau organiško srauto ir matysite, ar „Google“ tinkamai indeksuoja puslapį, galėsite nuskenuoti naujai sukurtą turinį, kad jis greičiau atsirastų paieškos sistemoje. Matysite, ar puslapyje nėra brukalų, galėsite stebėti kitus svarbius procesus.

Išbandykite „Kinetic Design“ naujienlaiškyje

Pasak J. Mikulskio, naudinga išnaudoti visas CSS3 ir HTML5 galimybes: padidinti CTR rodiklį kuriant animuotus naujienlaiškius, kai juda grafikos elementai. Taip atkreipsite daugiau dėmesio ir sukelsite daugiau reakcijų.

Naudokite „Native Ads“

Tai dar viena mokamos reklamos forma, kurią dažniausiai naudoja turinio reklamuotojai. „Pagrindinė šio tipo reklamos forma rodoma po jau sukurtu turiniu kaip panaši tema (angl. related). Didžiausias pranašumas – ji neatrodo kaip reklama, o tiesiog yra sudedamoji konkretaus puslapio ir jame esančio turinio dalis, nors nuoroda išveda į reklamuojamo produkto, paslaugos puslapį. Tai padės sutvirtinti klientų pasitikėjimą ir sukurti grįžtamąjį ryšį.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.