...

6 Mitai apie CRM sistemą

Verslas

2013.07.11

Autorius: bzn start

Temos: .

6 Mitai apie CRM sistemą

Šiuolaikinių technologijų dėka CRM sistemos tapo ne tik efektyvesnės, bet ir prieinamesnės flickr.com nuotr.

Šiais laikais daugelis verslininkų yra susidūrę arba bent žino apie santykių su klientais valdymo sistemas (CRM – customer ralationship management). Atrodo, kad tai ganėtinai populiarus įrankis. Terminą CRM dažnai galime išgirsti įvairiose konferencijos ir mokymuose, tačiau vis dar susiduriama su klaidingais stereotipais apie šią priemonę verslui. Nutarėme pakalbinti UAB „Synergy Cloud” verslo vystymo direktorių Marijų Andrijauską ir visus mitus sugriauti! Taigi, apie kiekvieną jų iš eilės.

1. CRM reikalingas tik didelėms įmonėms

Šis požiūris atkeliavęs iš praeities, kažkada taip ir buvo. CRM programinę įrangą reikėjo instaliuoti ir nuolat atnaujinti, pasirūpinti technine įranga, serveriais. Tai buvo brangus ir laikui imlus procesas. Tačiau debesų kompiuterija visiškai pakeitė santykių su klientais valdymo sistemas. Masinis diegimas nebereikalingas, darbuotojai prisijungia prie sistemos internetu, o duomenys yra kaupiami saugiame serveryje už įmonės ribų, todėl novatoriška sistema yra labai naudinga ir mažoms, daug klientų turinčioms įmonėms.

2. CRM‘ą galime susikurti savo jėgomis

Tokia mintis gali kilti įmonei, kurioje yra atskiras IT skyrius, tačiau reikia nepamiršti, kad CRM kūrimas reikalauja patirties ir specifinių žinių. Juk sistema turi padėti efektyviai valdyti verslo procesus, be to, tam, kad ji būtų naudinga ir patogi vartotojams, nuolat reikalingi atnaujinimai. CRM kūrimas yra gana brangus, nes reikalauja daug programuotojų darbo laiko, todėl nedaugelis įmonių gali sau leisti nuosavos sistemos kūrimą.

3. CRM – brangus sprendimas

Debesų kompiuterijos pagrindu veikiančios CRM sistemos nereikia instaliuoti, todėl klientams nereikės pirkti brangių licencijų ir skirti biudžeto diegimui. “Tarkime Synergy CRM taiko mėnesio mokestį, kuris priklauso nuo vartotojų skaičiaus, tad kainos yra prieinamos ir smulkiam verslui”, – sakė M.Andrijauskas

4. Buhalterinė programa ir CRM yra tas pats

Visų pirma CRM ir buhalterinių programų funkcijos yra visiškai skirtingos. Buhalterinės programos skirtos apskaitai ir finansų valdymui, o CRM – informacijos apie klientus kaupimui ir vadybai.

Manome, kad šis mitas galėjo atsirasti dėl to, jog daugelis buhalterinių programų leidžia „ištraukti“ klientų sąrašą ir minimaliai jį filtruoti, tačiau tai net neprimena CRM‘o vien dėl to, kad buhalterinėje programoje saugomus duomenis gali naudoti tik finansų skyriaus darbuotojai. Vadybininkams jie yra neprieinami.

5. CRM reikalingas tik vadybininkams, kad galėtų paruošti ataskaitas

Galvoti, kad CRM reikalingas tik keliems darbuotojams – labai siauras požiūris. Tokia sistema yra tarsi visos įmonės stuburas. Be jos nei vadovai, nei darbuotojai negali efektyviai valdyti informacijos, vertinti realios verslo padėties, apčiuopti galimybių ir reaguoti į rinkos pokyčius. Į rezultatus orientuotos įmonės veikla neįsivaizduojama be CRM sistemos.

6. Turime kas skambina ir siunčia el. laiškus, todėl mums nereikia CRM

Nepakanka turėti darbuotojų, kurių darbas skambinti ir siųsti pasiūlymus. Jūs turite žinoti kiek klientų padarė užsakymą, o kiek ne ir kodėl, kiek jų planuoja užsakyti prekes ar paslaugas ateityje. Jei išsiųsite daugybę naujienlaiškių ir galvosite, kad darbas padarytas – prarasite galimybę uždirbti daugiau. Jums reikalinga priemonė, kuri padėtų suprasti klientų poreikius ir įvertinti verslo procesus.

Taigi, šiuolaikinių technologijų dėka CRM sistemos tapo ne tik efektyvesnės, bet ir prieinamesnės.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.