6 didžiosios naujienlaiškių klaidos

Verslas

2012.06.06

Autorius: Juliana Miliut

Temos: , .

6 didžiosios naujienlaiškių klaidos

Kai vartotojai atsisako naujienlaiškio, dauguma verslo įmonių savininkų mano, kad jie yra nepatenkinti, ir nutraukia visus ryšius. Tačiau jūs galite išmokti labai daug, paklausdami, kodėl jie traukiasi. scenicreflections.com nuotr.

Viena originaliausių Jungtinių Amerikos Valstijų ir Jungtinės Karalystės prekybos drabužiais tinklo „Shop It To Me“ Charlio Grahamo įmonė per penkerius verslo gyvavimo metus keturiems milijonams vartotojų išsiuntė daugiau nei pusantro milijardo naujienlaiškių. Tinklo atstovai dalijasi patirtimi, ko reikėtų vengti siunčiant komercinius pasiūlymus ir naujienlaiškius potencialiems bei turimiems klientams.

1. Nesiųskite visiems vienodo naujienlaiškio

Dauguma universalinių parduotuvių labiau orientuotos į moterų auditoriją ir nė vienas konsultantas nenukreips vyro į moteriškų prekių skyrių. Daugiau nei pusė kompanijų daro būtent tokią klaidą siųsdamos naujienlaiškius, kurie yra neaktualūs daliai gavėjų. Atlikite apklausą ir išsiaiškinkite, kokios prekės domina būsimus klientus. Geriausiai jums padės susiorientuoti klausimai, susiję su lytimi, amžiumi, profesija ir kt. Jeigu neturite galimybės apklausti vartotojų, būkite kūrybingi ir susidarykite nuomonę apie jų lytį bei amžių iš prekių, kuriomis jie domėjosi, ar e. pašto adreso („Gmail“ vartotojai dažniausiai būna jaunesni nei AOL).

2. Nepraleiskite A/ B testavimo

Rinkodara elektroniniu paštu yra puikus A/ B testavimo būdas, nes galite iš karto įvertinti, kas veikia ir kas ne. Kiekvieną kartą, kai norite keisti naujienlaiškio dizainą ar turinį, siųskite atsitiktiniams vartotojams tiek seną, tiek naują variantus ir stebėkite, kuris sulauks didesnio susidomėjimo. „Shop It To Me“ praleido daug laiko tobulindami naujienlaiškio dizainą, bet atlikę tokio pobūdžio patikrinimą suvokė, kad klientai pirmenybę teikia paprastesniam ir aiškesniam teksto išdėstymui. Pamoka išmokta.


3. Neignoruokite naujienlaiškio atsisakymo

Kai vartotojai atsisako naujienlaiškio, dauguma verslo įmonių savininkų mano, kad jie yra nepatenkinti, ir nutraukia visus ryšius. Tačiau jūs galite išmokti labai daug, paklausdami, kodėl jie traukiasi. Tai padės patobulinti siūlomas paslaugas ar patį naujienlaiškį.

Naujienlaiškių atsisakę vartotojai dažnai yra teisūs ir mielai pasidalys nuomone. „Shop It To Me“ pavyko sužinoti, kad didelė dalis moterų atsisakė naujienlaiškio tam laikotarpiui, kol laukėsi kūdikio, todėl sukūrė funkciją „paimi pertrauką“ (naujienlaiškio atsisakymo tam tikram laikotarpui, t. y. 9 mėnesiams), taip pat praplėtė nėščiosioms skirtų prekių asortimentą.

4. Neapkraukite vartotojų pasiūlymais

Jeigu naujienlaiškis turi daugiau nei vieną raginimą imtis veiksmų, tai yra per daug. Žinoma, jūs norite, kad potencialus klientas galėtų imtis bet kurių iš 10 veiksmų. Kiekviena įmonė to trokšta. Tačiau tai nereiškia, kad reikia sukišti visas galimybes ar pasiūlymus į vieną laišką. Per daug galimybių privers vartotoją galvoti ir rinktis, o kuo daugiau jis galvos, ką pasirinkti, tuo didesnė tikimybė, kad nesiims jokių veiksmų. Geriau siųskite vieną pasiūlymą, bet dažniau, o ne retai daugybę informacijos.

5. Netapkite kenkėju

Tai yra sunki užduotis. Jei jūsų elektroninio pašto rinkodara yra sėkminga, tada kiekvienas papildomai išsiųstas naujienlaiškis akivaizdžiai paskatins pardavimą per itin trumpą laiką. Tačiau, siuntėjau, saugokitės! Retsykiais tinkama proga išsiųsti papildomą naujienlaiškį yra gerai, bet per dažnai siunčiami laiškai po ilgesnio laiko leis pastebėti, jog pardavimo padidėjimas išnyksta arba, dar blogiau, smunka. Vartotojai greitai pavargs ir jūsų naujienlaiškių vertė sumažės, dar blogiau, jie gali visiškai jų atsisakyti. Jeigu vis dėlto jaučiate poreikį padidinti išsiunčiamų laiškų skaičių, atlikite testą. Izoliuokite dalį vartotojų ir nesiųskite jiems papildomų naujienlaiškių. Po šešių mėnesių patikrinkite, kurios grupės klientai buvo aktyvesni. Galite būti nustebinti tuo, kad negavę papildomų laiškų klientai išleido daugiau pinigų nei juos gavę.

6. Nepamirškite išmaniųjų telefonų vartotojų

Mes žinome, kad mobilusis telefonas sparčiai skverbiasi į visas gyvenimo sritis. Naujausi pranešimai iš „Pew“ ir „Nielsen“ skelbia, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai išmaniųjų telefonų vartotojų jais reguliariai tikrina elektroninį paštą. 
Naudokite savo duomenų analizavimo įrankius tam, kad išsiaiškintumėte, kiek mobiliojo ryšio vartotojų, užsiregistravusių jūsų naujienlaiškį, turite, ir visada atsižvelkite į mobiliuosius įrenginius programuodami naujienlaiškių formą. Atkreipkite dėmesį ir į interneto naudojimosi kompiuteriu ir mobiliuoju telefonu skirtybes. Pavyzdžiui, mobiliųjų telefonų vartotojai spaudžia pirštais, o ne pele, todėl kvietimo spustelėti laukelis turėtų būti kur kas didesnis, o antraštės ir tekstas atskirti didesniais tarpais.

Informacija parengta remiantis šaltiniu www.inc.com

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.