...

5 naudingi rinkodaros įrankiai

Verslas

2020.09.24

Autorius: Reda Aleliūnaitė

Temos: , .

5 naudingi rinkodaros įrankiai

Pexels.com nuotr.

Rinkodaros pasaulyje gausu inovacijų. Naujų programėlių ar marketingo įrankių kartais atsiranda daugiau, nei spėjame sekti. Šiame straipsnyje pristatomos penkios skirtingos programėlės: „Nightwatch“, „Picreel“, „Veme.ly“ „Feedly“ ir „Latana“, kurias galite pritaikyti rinkodaros tikslais. Kokia kiekvienos iš jų paskirtis ir kodėl verta pradėti jomis naudotis?

„Nightwatch“ – pagalbininkas SEO srityje

Įrankis „Nightwatch“ gali padėti didinti ir optimizuoti jūsų matomumą paieškos sistemose. Ši SEO (angl. search engine optimization) stebėjimo programa analizuoja pasaulinius reitingus ir padeda įsivertinti, kur pasauliniame kontekste atsiduria jūsų verslas.

Programėlė „Nightwatch“ surenka duomenis iš didžiųjų SEO ir paieškos bazių, tokių kaip „Google Analytics“, „Search Console“, „Keyword Planner“, taip užtikrinant verslui perduodamos informacijos tikslumą. Programėlės turima prieiga prie viso „Google Data Center“ padeda identifikuoti surinktos informacijos netikslumus (pavyzdžiui, kintantys raktažodžiai), kurie tikrinami ir tikslinami tol, kol programa verslui gali perduoti tiksliausią informaciją. Ji pateikiama patogiose, vizualiose ir profesionaliose ataskaitose.

Ši rinkodaros programėlė, pasitelkusi informacijos sekimo, auditavimo, atgalinių nuorodų (angl. backlink) įrankius, taip pat gali pagelbėti didinant lankytojų skaičių jūsų svetainėje ar sekant aktualius raktažodžius. Programėle „Nightwatch“ naudojasi tokie verslo gigantai kaip „Shopify“ ar „Booking.com“.

Programėlė gali būti aktuali ne tik verslams, orientuotiems į pasaulines rinkas. „Nightwatch“ išvystė būdą surinkti ir palyginti informaciją pagal buvimo vietą. Taip programa gali identifikuoti lokaliai aktualius raktažodžius, be to, šis papildinys suteikia galimybę eksperimentuoti, keičiant vietos nustatymus ir renkant informaciją. Galbūt taip atrasite naują verslo nišą?

Pažinkite svetainės lankytojus su „Picreel“

Rinkodaros įrankis „Picreel“ siekia užtikrinti, kad jūsų svetainės lankytojams būtų pateiktas jiems asmeniškai aktualus pasiūlymas. Kaip visa tai veikia? Programa „Picreel“ realiuoju laiku stebi elektroninės svetainės lankytojų elgesį, pavyzdžiui, paspaudimus. Atsižvelgiant į realiuoju laiku surinktą informaciją, programa gali pateikti asmenišką ir aktualų pasiūlymą svetainės lankytojui, ypač prieš jam išeinant iš jūsų svetainės.

Šiems pasiūlymams verslai gali naudoti iš anksto „Picreel“ sukurtus dizaino šablonus ar įkelti savuosius. Asmeniški pasiūlymai – ar tai būtų produktas, ar nuolaida – formuojami atsižvelgiant į verslo sukurtas taisykles ir pageidavimus. Surinkti duomenys apie klientus siunčiami tiesiai į verslo naudojamą klientų valdymo sistemą (angl. CRM) ar kitus rinkodaros automatizacijos įrankius. Programa „Picreel“ gali pasiūlyti ir galimybę vizualiai testuoti ir sužinoti, kas traukia jūsų klientų akį, pateikiant skirtingus pasiūlymus – programa leidžia keisti spalvas, šriftus ar bandyti savus dizainus.

Įrankis „Picreel“ suderinamas su daugybe populiarių rinkodaros platformų, tarp jų ir „Shopify“, „WordPress“, „Squarespace“, „Wix“, taip pat išvystytos programos integracijos ir su „Mailchimp“ ar „HubSpot“.

Vaizdo įrašai socialiniams tinklams su „Veme.ly“

Programa „Veme.ly“ siekia supaprastinti vaizdo įrašų kūrimo procesą, ypač jei vaizdo įrašai orientuoti į socialinius tinklus. Nesvarbu, ar esate naujai įsikūręs startuolis, ar brandesnis verslas, norintis suaktyvinti savo socialinių tinklų sekėjus, „Veme.ly“ jums gali padėti kurti vizualų turinį.

Naudojantis programėle, jums nereikės išskirtinių vaizdo montavimo įgūdžių, kad pavyktų sukurti trumpus vaizdo įrašus su subtitrais. Įkėlę vaizdo įrašą, galite pasirinkti norimą vaizdo įrašo trukmę, tuomet patinkantį šriftą ir įrašyti reikiamą tekstą. Atlikus visus šiuos veiksmus, tereikia išsaugoti sukurtą vaizdo įrašą. „Veme.ly“ automatiškai nustato vaizdo įrašo raišką į 400 × 400 ar 640 × 640, atsižvelgiant į originalią vaizdo įrašo kokybę. Tokia vaizdo įrašo raiška yra optimali socialinių tinklų platformos „Instagram“ įrašams! Beje, su „Veme.ly“ labai patogu kurti ir internetinius memus (angl. memes), jiems ši programa net gali pasiūlyti sukurtų šablonų.

Reguliuokite informacijos srautą su „Feedly“

Programėlės „Feedly“ pagrindinė paskirtis yra informacijos kaupimas. Kuo jis gali būti aktualus rinkodaroje? Šios programos funkcijos leidžia naudotojams atsirinkti, kokias temas, tendencijas ar raktažodžius jie norėtų sekti, taip išvengiant informacijos pertekliaus.

Programėlė „Feedly“ pritaikyta ir mobiliesiems įrenginiams, ir kompiuteriams. Ji iš įvairių internetinių šaltinių renka naujienas pagal kiekvieno vartotojo individualius nustatymus ir pasirinkimus. Vartotojams taip pat suteikiama galimybė pasirinkti internetinius šaltinius, juk melagingų naujienų (angl. fake news) laikais itin svarbus žingsnis yra atsirinkti patikimus naujienų šaltinius.

Informacijos atrankos procese pasitelkiamas ir dirbtinis intelektas, kuris remiantis sukurtu algoritmu atrenka svarbiausias naujienas ir straipsnius, o mažiau patikimus ar ne tokius svarbius atfiltruoja. Patikimas informacijos atrinkimas ne tik išvaduos nuo informacijos pertekliaus, bet ir leis jums sekti aktualiausias pasirinktos srities naujienas. Rinkodaros srityje tai galėtų būti rinkos tendencijos ar aktualūs raktažodžiai.

„Latana“ – prekių ženklui stiprinti

Kaip iš tiesų sekasi jūsų prekei? Programėlė „Latana“ sukurta sekti norimam prekių ženklui, o remiantis surinkta informacija ir duomenimis, padės identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias prekių ženklo rinkodaros puses.

Augantiems prekių ženklams tampa svarbu greitai ir efektyviai identifikuoti klaidas. Programos „Latana“ siūlomi algoritmai gali įvertinti jūsų reklamos kampanijos efektyvumą, pavyzdžiui, ar pavyko pasiekti tikslinę auditoriją. Ar teisingai ją identifikavote? O kaip tikslinė auditorija priima jūsų prekių ženklą ar siūlomą produktą? Programėlės „Latana“ kūrėjai teigia, kad algoritmai sugeba tiksliai įvertinti net ir duomenis nišinėse auditorijose. Beje, surinkti duomenys pateikiami vizualiose ir lengvai suprantamose ataskaitose.

„Latana“ ne tik padeda surinkti ir pateikia duomenis apie jūsų prekių ženklo žinomumą, bet ir leidžia sekti galimus konkurentus, įsivertinant ir pasilyginant su jais tikslinės auditorijos atžvilgiu, todėl „Latana“ naudojimas tikrai galėtų pagelbėti augantiems prekių ženklams.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.