...

5 brangiausios reklamos kampanijos pasaulyje

Verslas

2013.03.27

Autorius: Justina Ūsaitė

Temos: , .

5 brangiausios reklamos kampanijos pasaulyje

Reklamos kainuoja labai daug flickr.com nuotr.

Norėdami įtikinti vartotojus reklamų kūrėjai pasitelkia fantaziją, bet jos vaisių skynimas neretai kainuoja brangiai. Kartais – ir labai brangiai.

CHANEL (2004 metai). Reklamos kampanijos kaina – 33 milijonai JAV dolerių.

Prieš krizę tokiems prekių ženklus kaip „Chanel“ atstovaujančioms kompanijoms 33 milijonai dolerių už 2 minučių išties kerintį šedevrą nieko nereiškė. Reklamoje vaidina garsi aktorė Nicole Kidman, pasipuošusi prabangia iš pūkų siūta suknele. Reklamos kampanija puikiai atspindi prabangų prekių ženklą. Taigi brangiausiųjų viršuje – kompanijos „Chanel“ reklamos klipas, kurį režisavo Bazas Lurhrmannas. Režisierius puikiai pažįstamas iš jo režisuoto kostiuminio filmo „Mulen Ružas“.

GUINNESS (2007 metai). Reklamos kampanijos kaina – 16 milijonų JAV dolerių.

Rinkodaros aštuoniasdešimtmečio proga kompanija „Guinness“ finansavo reklamos kampaniją, pavadintą lūžio tašku. Jie įgyvendino ne unikalią, tačiau įspūdingą idėją – domino trinkelių griūtį, sudarančią paveikslą. Gal iš pirmo žvilgsnio ir atrodytų paprasta, jei nežinotume, kad šiam domino rinkiniui buvo panaudotas… ištisas miestas! Jame griuvo domino knygos, lagaminai, spintos, čiužiniai, padangos, automobiliai, degančios šieno kupetos ir dar daugybė kitokių daiktų.

Išmoningai ir originaliai griūvančios detalės išties prikausto dėmesį ir nori nenori priverčia prisiminti šį grožį kūrusį prekių ženklą. Jis, beje, parodomas tik reklamos klipo pabaigoje. Žinoma, kaip visos šios sumaišties galutinis tikslas – lūžio taškas.

AVIVA (2008 metai). Reklamos kampanijos kaina – 13,4 milijono JAV dolerių.

Ši reklamos kampanija yra skirta prekių ženklams keisti. Didžiosios Britanijos draudimo prekių ženklas „Norwich Union“ virto į „Aviva“. Taip, tai pareikalavo didelių investicijų – viename reklamos klipe surinkti tiek žvaigždžių tikrai kainavo nepigiai. Tačiau „Aviva“ pavyko įrodyti, kad vardo keitimas yra normalus ir net tarp žvaigždžių įprastas, kartais net karjerai būtinas reiškinys. Panašu, kad reklamos kampanija atsipirko, nes prekių ženklas „Aviva“ šiuo metu yra puikiai atpažįstamas pasaulyje, o kompanija pirmauja savo srityje.

CHRYSLER (2011 metai). Reklamos kampanijos kaina – 12 milijonų JAV dolerių.

Reklamos klipas buvo parodytas 2011 metais per amerikietiškojo futbolo Supertaurės varžybas. Parodyta priešprieša tarp skurdaus ir purvino Detroito miesto (kuriame užaugo žymusis reperis) ir prabanga tviskančio automobilio „Crystler 200“ daro stiprų efektą reklamos žiūrovams. Reklamos klipe pasirodo garsus reperis Eminemas, klipe taip pat skamba jo kūrinys iš filmo „8 mylia“. Žvaigždei atseikėtas honoraras sudaro didelę dalį šios reklamos biudžeto.

PEPSI (2002 metai). Reklamos kampanijos kaina – 8,1 milijono JAV dolerių.

90 sekundžių reklamos klipe vaidina popdainininkė Britney Spears. Klipas su populiaria atlikėja nufilmuotas stiliais, kurie buvo populiarūs skirtingais laikotarpiais. Taip išryškinamos gėrimo „Pepsi“ tradicijos ir populiarumas tarp jaunimo visais laikais. Dainininkės kuriamu įvaizdžiu siekiama reklamuoti jaunai mąstančiai (šūkis „Now it’s „Pepsi“ – for those, who think young“) auditorijai skirtą saldintą gėrimą „Pepsi“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.