Logistikos startuolis tiesia pagalbos ranką gamybinėms, prekybinėms kompanijoms

Verslas

2020.03.22

Autorius: bzn start

Temos: , , , .

Logistikos startuolis tiesia pagalbos ranką gamybinėms, prekybinėms kompanijoms

Asmeninio albumo nuotr.

Pastaruoju metu dėl Korona viruso gamybinės ir prekybinės įmonės turi įveikti didelius papildomus iššūkius.  Kai kurių įmonių vadybos pozicijų darbuotojai dar labiau nutolo nuo sandėlio ir gamybos darbuotojų dėl priverstinio darbo iš namų. Nesustojantis prekių judėjimas ir darbo fizinių vietų apribojimas kelia naują iššūkį – kaip greitai, operatyviai nuotoliniu būdu suvaldyti didelį kiekį informacijos? Sugriežtėjusios saugos priemonės ir padidėjęs informacijos srautas įpareigoja situaciją valdyti greičiau ir konkurencingiau nei anksčiau. 

Tokiu metu ypatingai svarbu ne tik optimizuoti informacijos apsikeitimą įmonės viduje, bet ir su tiekėjais, vežėjais bei klientais. Labai tikėtina, jog tokiose stresinėse situacijoje labai svarbu informaciją pateikti aiškiai, struktūrizuotai ir laiku todėl, kad jos suvaikščiojimas ir priėmimas gali trukti ilgiau nei įprastai.

Lietuvos startuolis GoRamp, norėdamas prisidėti prie šių dienų iššūkių verslui sprendimo, nusprendė suteikti  nemokamą naudojimąsi logistikos valdymo  įrankiais  ir ragina gamybininkus ir prekybininkus nepraleisti progos esamą situaciją suvaldyti inovatyviau ir saugiau nei įprastai. 

Goramp transporto užsakymų valdymo įrankis 

Startuolio atstovė Ugnė Palionytė pasakoja, jog šis įrankis leidžia centralizuotai valdyti visą informacijos srautą pradedant transporto kainų užklausa/užsakymo su sutartine kaina išsiuntimu vežėjui iki sąskaitų valdymo po išsikrovimo. 

„Kadangi informacija keičiasi realiu metu bei yra prieinama iškart visiems logistikos grandinėje dalyvaujantiems vartotojams, tai padeda nepasimesti informacijai bei pagreitina tarpusavio komunikaciją ir sklaidos tarp vartotojų kiekį”,- sako U. Palionytė

Atvažiuojančių į sandėlį vilkikų laikų valdymo įrankis

U. Palionytės teigimu, tai ne ką mažiau svarbus įrankis šiandieninėje situacijoje. Jis kuris sukuria virtualią darbo erdvę tarp už pakrovimą/iškrovimą atsakingų asmenų (logistikos vadovo, gamybos darbuotojų, sandėlio darbuotojų, vežėjų, tiekėjų, klientų ir kitų su logistika susijusiu asmenų). 

„Įrankio pagalba, per paprastą interaktyvią prieigą atvykstantis transportas gali rezervuotis jiems tinkamiausius atvykimo laikus pagal gamybinko reikalavimus ir darbo principus. Registracijos metu pateikiama visa reikalinga informacija abiem pusėms taip, kad atvykimas ir išvykimas vyktų kuo sklandžiau ir operatyviau. Dėka šio įrankio lengvai išsprendžiama eilių prie sandėlio problematika ir reakcijos laikas į atvykusį transportą. Svarbiausia, kad interaktyviu būdu pasidalinus visa informacija bei pateikus papildomus reikalavimus ir instruktažą vairuotojui, ženkliai sumažinamas arba eliminuojamas reikiamo fizinio kontakto su vairuotoju laikas”,- pasakoja startuolio atstovė.

Integruojama greitai

Visi, norintys skaitmenizuoti ir centralizuotai valdyti transporto valdymą, kviečiami palikti savo kontaktinę informaciją startuolio tinklapyje esančioje formoje į online pristatymą. Pašnekovė atkreipia dėmesį, jog visi procesai diegiant sistemą vyksta labai greitai. 

„Svarbu paminėti,jog tai yra interaktyvus įrankis, dėl to visas konfigūravimas bei sistemos paleidimas padaromas tą pačią dieną be jokių fizinių pajungimų ar apmokymų. Logistikos partneriai neapsunkinami papildomis registracijomis, tačiau tuo pat  užtikrinimas ir visas reikiamas informacijos saugumas. „GoRamp” startuolis ragina prekybininkus ir gamybininkus į šį periodą pažiūrėti kaip į naujų galimybių terpę, kurioje skyrus šiek tiek dėmesio skaitmenizavimui galima  ne tik išvengti šių dienų aktualijų neigiamų pasekmių, bet ir įgyti konkurencinį pranašumą prieš kitus”,- teigia U. Palionytė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.