Kaip iki 25 metų užsidirbti milijoną, lietuviams patars jaunoji Silicio žvaigždė
2014.10.15
Anksti pradėjęs uždarbiauti, negailėsi – savaip interpretuoti seną lietuvių patarlę galėtų 25-erių metų kanadietis multimilijonierius Gregas Isenbergas. Lietuviškų šaknų turintis skaitmeninės rinkodaros profesionalas dirbti pradėjo vos 13-os ir dabar yra pačioje savo karjeros viršūnėje – reziduoja Silicio slėnyje ir jau yra pardavęs tris sėkmingai įkurtas savo kompanijas. Kitą savaitę Greg Isenberg lankysis Lietuvoje ir savo sėkmės receptais dalysis su verslo ir lyderystės konferencijos „Forum One“ dalyviais.
G. Isenbergas nėra tipiškas dvidešimtpenkiametis. Be jau minėtų pasiekimų, jam teko kurti rinkodaros ir socialinių medijų kampanijas bei diegti skaitmenines strategijas tokiems prekiniams ženklams kaip „Microsoft“, „FedEx“, „TechCrunch“ ar „Wordpress“.
Skamba kaip pasiekiama svajonė? Ne visai, turint galvoje, kad G. Isenbergas uždarbiauti pradėjo nuo 13 metų. Jo šeima nebuvo labai pasiturinti, tad paauglys norėjo prisidėti prie savo paties išlaikymo.
„Pradėjau nuo nulio. Prieš 12 metų dar nebuvo jokių internetinių, nuotolinių kursų, todėl programuoti išmokau savarankiškai. Iš pradžių dirbti skatino gaunamos lėšos, vėliau radosi ir smalsumas, profesinis interesas“, – pasakoja kanadietis.
Dėl nevaikiškos paauglystės jaunasis G. Isenbergas nesigaili. Ankstyvas savarankiškumas suteikė neįkainojamų gyvenimo ir verslo pamokų. Pasak vaikino, jaunas protas labai imlus, todėl buvo lengva perprasti techninius dalykus, be to, anksti suvokti pinigų vertę bei įžvelgti, jog kuriant gali susikrauti milijonus.
„Iš pradžių į mano amžių potencialūs partneriai žiūrėjo įtariai. Tačiau greitai jie perprato, jog nepaisant metų, mano užmojų ir įgūdžių pakanka. Ir pats jau tada žinojau, kad ambicijos turi būti didelės kaip ir investuojamas darbas. O tada – vienintelis kelias: stengtis, kol pasiseks“, – teigia G. Isenbergas.
Jis priduria, jog sėkmės faktorius svarbus, tačiau į jį reikia žiūrėti pragmatiškai. Sėkmę galima numatyti ar išmąstyti logiškai. Nors jos nesuplanuosi, galima pasistengti būti vietoje ir laiku. O tai reiškia kuo arčiau savo auditorijos, kad pritrauktum investicijas bei matytum, ką pasiūlyti ir kokiu metu.
„Kai šis mechanizmas užsisuka, reikia belieka ištaikyti tinkamą akimirką kompanijai parduoti. Vis dėlto mano specializacija – identifikuoti madas ir spėti įšokti į traukinį bei sukurti kai ką nepaprasto. Tai savybė, kurią ilgai ugdžiausi ir vis dar tai darau“, – sako G. Isenbergas.
Šaknų Lietuvoje turintis kanadietis neseniai pardavė paties sukurtą „5by“ programėlę, kurios funkcija – atrinkti vartotojui geriausius vaizdo įrašus internete. Gyvai jo pranešimą tema „Pamokos išmoktos kuriant 5by.com“ bus galima išgirsti didžiausioje šių metų verslo ir lyderystės konferencijoje „Forum One“ spalio 23 d., Vilniaus „Siemens arenoje“.
Lankydamasis Lietuvoje G. Isenbergas taip pat susitiks su geriausiais paskutiniųjų universitetų kursų studentais, kurie laimėjo televizijos LNK skelbtą konkursą „LNK jaunieji lyderiai“.
„Siekiame padėti geriausiems jauniesiems lyderiams žengti pirmuosius kokybiškus žingsnius į verslo pasaulį, todėl žiūrimiausia LNK kanalų grupė kiečiausiems studentams dovanoja ne tik 80 auksinių kvietimų į tris dienas vyksiančią konferenciją, bet ir įkvepiantį susitikimą su jaunąja Silicio žvaigžde G. Isenbergu“, – sakė LNK savireklamos direktorė Vitalija Kibildė.
Be G. Isenbergo, „Forum One“ trijų dienų diskusijoje taip pat dalyvaus skaitmeninio amžiaus verslo vizionierius Sethas Godinas, Arkties tyrinėtoja Benas Saundersas, finansų Mocartu vadinamas Bodo Schaferis, „Žydrųjų vandenų strategijos” bendraautorius Gaboras Burtas, „Harley-Davidson“ legendos kūrėjas Kenas Schmidtas, „Idėjų knygos“ autorius Fredrikas Harenas bei daugybė kitų savo srityje geriausiais laikomų profesionalų.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.