Baltijos šalių elektroninės prekybos konferencija ir paroda ECOMEXPO
2025.09.15
Temos: Ekonomika, Pardavimai, Startuolis, Verslo pradžia.

Konferencija vyksta nuo 2013 metų, tačiau iš pradžių ji buvo žinoma kaip „E-komercijos konferencija“. „Mūsų komanda konferencijos organizavimą perėmė 2020 m., o po Covid-19 pandemijos smarkiai išplėtėme jos apimtį: pradėjome rengti ne tik konferenciją, bet ir elektroninės komercijos parodą bei B2B verslo susitikimus“, – pažymi UAB „All Digital Group“ direktorius Deividas Talijūnas. Šiemet renginys vyks jau 13-ą kartą iš eilės ir taps didžiausiu elektroninės komercijos verslui skirtu renginiu Baltijos šalyse.
Elektroninės komercijos ekosistema vienoje vietoje
„Mūsų tikslas – suburti visą el. komercijos ekosistemą vienoje vietoje, kad dalyviai galėtų mokytis, bendrauti ir kurti partnerystes“, – sako konferencijos organizatorius D. Talijūnas. Šiemet konferencija vyks spalio 10 dieną Vilniuje, „Litexpo“ parodų centre. Daugiau informacijos ir bilietus galima rasti oficialioje svetainėje www.ecomexpo.eu.
Gausus pranešėjų būrys
Renginyje išgirsite daugiau nei 40 pranešimų. „Atrinkdami pranešėjus daugiausia dėmesio skiriame el. verslų atstovams, kurie dalijasi realia patirtimi“, – pažymi UAB „All Digital Group“ projektų vadovė Paulina Pretkelytė.
Dalyviai galės pasiklausyti tiek įkvepiančių sėkmės istorijų, tiek pamokančių pamokų, kurias pristatys „LastMile“, „Senukai.lt“, „Dressmycrib“, „Canummo“, „Pigu.lt“ atstovai. Visada gausiai auditoriją suburia Povilas Klusaitis („Fantazijos.lt“) ir Audrius Bružas („Sneakers & Readers | Oxford“).
Šiemet konferencijoje bus ir tarptautinių pranešėjų iš vienos geriausių 2024 metų Jungtinės Karalystės el. komercijos agentūrų „eComOne“, taip pat atstovų iš „Meta“, „PayPal“ ir kitų organizacijų. Diskusijose dalyvaus didžiausių Baltijos šalių verslų atstovai – „Swedbank“, DPD, „InBank“.
El. komercija jungia rinkodarą, logistiką, technologijas ir finansus – šiomis temomis ir bus kalbama pranešimuose. Neabejotinai viena aktualiausių sričių šiandien yra dirbtinis intelektas (DI). Bus nagrinėjama, kaip užtikrinti, kad „ChatGPT“ ar kiti DI įrankiai el. prekybos verslų savininkus pastebėtų ir rekomenduotų, kaip DI pritaikyti klientų aptarnavimui bei darbo procesų optimizavimui. „Lietuvos verslams labai aktualu jų verslo plėtra kitose rinkose, todėl bendradarbiaudami su Inovacijų Agentūra tam skiriame atskirą konferencijos salę ir joje visi pranešimai bus skirti būtent el. verslo plėtros užsienyje temoms“, – sako UAB „All Digital Group“ vadovas.
El. komercijos žavesys tas, kad net kelių žmonių komanda gali pasiekti didžiulės sėkmės be milžiniškų investicijų. Motyvuojančiomis patirtimis dalinsis „Shopify“ aplikacijų kūrėjas Erikas Mališauskas, apie „Pulsetto“ tarptautinę plėtrą pasakos Agnė Gintautaitė, o Audrius Lučiūnas aptars, kaip mažai komandai sukurti milijono vertės verslą.
Dalyviai: ir pradedantys, ir patyrę
„Mūsų šūkis – „Ecomexpo – čia susitinka el. komercija“, ir tai puikiai atsispindi dalyviuose“, – sako P. Pretkelytė. Konferencijos auditoriją sudaro įvairaus dydžio el. prekybininkai – nuo pradedančiųjų, kurie startuoja naudodamiesi tokiomis platformomis, kaip „Site.pro“ ar „Verskis.lt“, iki didžiausių Baltijos šalių mažmenininkų atstovų.
Expo zonoje dominuoja el. komercijai paslaugas teikiančios įmonės: mokėjimo sprendimų tiekėjai, el. parduotuvių vystytojai, logistikos partneriai. „Siekiame, kad šios dvi tikslinės grupės – prekybininkai ir paslaugų teikėjai – kuo aktyviau megztų verslo kontaktus, dalintųsi patirtimi bei mokytųsi vieni iš kitų“, – pažymi projektų vadovė.
Baltijos šalių elektroninės prekybos konferencijos ir parodos ECOMEXPO vykstančios spalio 10 d. „Litexpo“ parodų centre organizatoriai UAB „All Digital Group“, direktorius Deividas Talijūnas Deividas@alldigital.lt, projektų vadovė Paulina Pretkelytė Paulina@alldigital.lt.
Tik BZN Start portalo skaitytojams – 15 % nuolaida bilietams!
Pirkdami bilietus įveskite nuolaidos kodą: BZNSTART15
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.