Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Marketing Day – Time To Play

Įvykęs renginis

Marketing Day – Time To Play

,

„Marketing day – it‘s time to play“ – jau tradicija tapęs renginys – pranešimų ciklas visiems, ištroškusiems marketingo! Šiame renginyje bus 4 skirtingi pranešimai dizaino, socialinių tinklų, rinkodaros strategijos planavimo temomis. Įvairiausių sričių specialistai pasidalins savo žiniomis apie tai, kaip „žaisti” šių dienų rinkodaroje, išsiskirti tarp konkurentų ir laimėti svarbiausią prizą – vartotoją! Jei esi […]

Kaina: 19.99

  • 2019-11-1418:00/21:00
  • Nėra
  • Bilietai: 19.99
  • Nėra

Renginio aprašymas:

„Marketing day – it‘s time to play“ – jau tradicija tapęs renginys – pranešimų ciklas visiems, ištroškusiems marketingo! Šiame renginyje bus 4 skirtingi pranešimai dizaino, socialinių tinklų, rinkodaros strategijos planavimo temomis. Įvairiausių sričių specialistai pasidalins savo žiniomis apie tai, kaip „žaisti" šių dienų rinkodaroje, išsiskirti tarp konkurentų ir laimėti svarbiausią prizą - vartotoją!

Jei esi „žaidžiantis" marketingistas ar tiesiog tau svarbu žinoti rinkodaros naujoves - ši renginys skirtas kaip tik tau!

Pranešėjai ir temos:

Jarūnė Narkevičiūtė - Social media play: rules for everyday

Viktorija Urbelytė - Ką daryti, jeigu produktas nėra sexy

Julius Kaknevičius - Kaip turėti 25 valandas per parą? Agentūros patirtis, siekiant produktyvaus darbo su klientais.

Indrė Radavičienė - Formuojame kainos žinutę: kokios kainos formos iššaukia vartotojų dėmesį

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.