VISI BILIETAI IŠPARDUOTI! Sulaukėme didelio susidomėjimo ir svarstome galimybę organizuoti dar vienus papildomus mokymus. Jei norite gauti informaciją pirmieji, registruokitės čia: https://bit.ly/2DRwZCS Išskirtiniai ir vieninteliai MOKYMAI! Net trys praktikai. PROGRAMA 13:30 -14:15 I DALIS. STRATEGINIAI „AMAZON” PRADMENYS Pranešėjas Dr. Žydrūnas Stankevičius. 1. Amazon vieta „online” veiklos sistemoje, galimybių žemėlapis. 2. Amazon pagrindinės rinkos, FBA […]
Kaina: 50.00€
2018-12-04/2018-12-0413:30/17:30
Vilnius
Bilietai: 50.00€
Nėra
Renginio aprašymas:
VISI BILIETAI IŠPARDUOTI!Sulaukėme didelio susidomėjimo ir svarstome galimybę organizuoti dar vienus papildomus mokymus. Jei norite gauti informaciją pirmieji, registruokitės čia: https://bit.ly/2DRwZCS
Išskirtiniai ir vieninteliai MOKYMAI!
Net trys praktikai.
PROGRAMA
13:30 -14:15 I DALIS. STRATEGINIAI „AMAZON” PRADMENYS
Pranešėjas Dr. Žydrūnas Stankevičius.
1. Amazon vieta „online” veiklos sistemoje, galimybių žemėlapis.
2. Amazon pagrindinės rinkos, FBA („Fulfillment by Amazon” - prekių laikymas Amazon sandėliuose) galimybės.
3. Galimi veiklos būdai „Amazon” platformoje - privatūs ženklai (angl. private label), didmeninė prekyba, arbitražas.
4. Produkto pasirinkimas - absoliučiai svarbiausias „Amazon” veiklos žingsnis.
5. Psichologinis pasirengimas „Amazon” veiklai.
6. Kiek pinigų reikės, norint pradėti prekiauti „Amazon”?
7. Dažniausios klaidos.
14:15- 14:30 Klausimai- atsakymai sli.do
14:30 - 15:15 II DALIS. TECHNINIAI „AMAZON” PRADMENYS
Pranešėjas Klaidas Šiuipys
1. Kaip pradėti prekiauti platformoje „Amazon“?
2. „Amazon” paskyros atidarymas.
3. „Listingo” elementų konstravimas, pagrindiniai reikalavimai.
4. Produkto launch'as, PPC (angl. pay per click - reklamos galimybės už paspaudimus).
5. Svarbiausi „Amazon” duomenys, kasdieniai uždaviniai.
6. „Listingo” elementų testavimas ir tobulinimas.
7. Klientų aptarnavimas, atsiliepimai.
15:15- 15:30 Klausimai - atsakymai per sli.do
15:30 -16:00 Kavos pertrauka
16:00 - 16:30 III DALIS. „AMAZON” DIDMENINĖS PREKYBOS STRATEGIJA
Pranešėjas Robertas Jackus
1. Tinkamų produktų pasirinkimas.
2. Tiekėjų suradimas, komunikacija su jais.
3. Kainodara, sistemos sukūrimas.
4. Papildomi „tips and tricks".
5. Veiklos plėtra.
16:30 - 16:45 Klausimai - atsakymai per sli.do
16:45 - 17:15 IV DALIS „AMAZON” VEIKLA PAŽENGUSIEMS
Pranešėjas Dr. Žydrūnas Stankevičius.
1. Dabartinės „Amazon” platformos tendencijos.
2. Kaip prisitaikyti prie pokyčių.
3. „Amazon” veiklos modelių efektyvumo palyginimas.
4. Veiklos skaičių žinojimas - kritinis elementas.
5. Optimizavimo būdai.
6. Svarbiausi akcentai.
17:15 - 17:30 Klausimai- atsakymai per sli.do
17:30 Pabaiga
MOKYMŲ PRANEŠĖJAI:
Dr. Žydrūnas Stankevičius - „Innovators Lab Limited“ bendraįkūrėjis, nuo 2014 m. profesionaliai plėtojantis pardavimus platformoje „Amazon“ keliasdešimt unikalių produktų, 14 skirtingų „Amazon” pagrindinių kategorijų. „Amazon US“, „Amazon UK“ ir „Amazon DE“ parduota produktų beveik už 5 mln. eurų. Ž. Stankevičius yra ibandęs šias „Amazon” rinkas: .us, .uk, .jp, .fr, .esp, .de, .it, .ca.
Klaidas Šiuipys - „Amazon” paskyrų administratorius, konsultantas, nuo 2015 m. administruoja virš 500 produktų, 9 prekinius ženklus iš 7 skirtingų „Amazon" pagrindinių kategorijų, specializuojasi į PPC reklamų kūrimą ir optimizavimą. K. Šiuipys koncentruojasi į „Amazon US" rinką, tačiau dirba ir su kitom „Amazon” rinkomis kaip .ca, .uk, .de, .fr, .es, .it, .jp.
Robertas Jackus - nuo 2015 m. prekiavo „Amazon US” rinkoje Online Arbitrage'o strategija, 2016 m. lapkritį buvo suspenduotas, todėl nuo 2016 m. gruodžio persiorientavo į didmeninės prekybos strategiją US rinkoje namų, sporto ir laisvalaikio, drabužių kategorijose. 2017m. pasiekė USD 300 tūkst. apyvartą, 2018 pardavimus padvigubino.
Mokymų trukmė: 4 val.
Visi dalyviai išklausę mokymus gaus PAŽYMĖJIMUS.