Jubiliejinis VIP verslo vakaras: dvi dienos įžvalgų ir naujų verslo plėtros galimybių
2024.11.08
Temos: Pardavimai, Vadyba.
Populiarumo ir pripažinimo sulaukęs VIP vadovų verslo vakaras Business Network švenčia jubiliejų ir šiemet prisistato nauju pavadinimu – „UpLink“. Senamiestyje įsikūrusiame viešbutyje „PACAI“ verslo renginys truks net dvi dienas – lapkričio 28-29 d., čia dalyvių lauks įžvalgūs pranešimai, ypatingi susitikimai ir naujos pažintys, vakaras su DJ, o kitą dieną – brunch’as, networking’as ir praktinė verslo sesija.
Dr. Živilė Glaveckaitė, renginio sumanytoja, „Bielini“ įkūrėja ir vadovė įsitikinusi, kad pasaulis labai keičiasi, esame veikiami netikėtumų kasdien. Didieji rinkos verslai nuo „madingo” ir ilguoju periodu vyravusio nuotolinio darbo nusigręžinėja, nes kompanijos negauna norimos grąžos ir rezultato.
„Geroms idėjoms, reikia gyvo kontakto, gyvų patirčių, emocijų, išgyvenimų, kurių niekaip neperduosi ir nepajausi per ekraną. Ekranas išlieka ne tik galimybė, bet ir siena. Video skambučiai padeda spręsti daugiau trumpalaikius ir greitus sprendimus, bet toks būdas neskatina kurti kompanijos sėkmės istorijas ar naujus bei perspektyvius sprendimus” – teigia Ž. Glaveckaitė ir pabrėžia, kad šis renginys ir jo populiarumas parodo, mūsų komandos mąstymo požiūrį į tai ko reikia verslui. „Sukūrėme platformą, kurioje vyksta gyvi mainai, renginio dalyviai kartu su ekspertais dalinasi patirtimi, žiniomis, pradeda naujas partnerystes, naudingas pažintis”.
Šiemet renginyje savo srities ekspertai dalinsis ateities įžvalgomis. Tradiciškai visą vakarą dalyviai ne tik išgirs naujoves, bet ir bendraus neformalioje aplinkoje.
Svarbiausi verslo akcentai – kaip tapti aukščiausia lyga
Verslininkė, mokslininkė ir inovacijų strategė dr. Ž. Glaveckaitė pristatys specialiai šiam renginiui atliktą kokybinį tyrimą apie verslo modelių perspektyvas 2025-iesiems. „Pasaulis keičiasi kasdien, pilnas staigmenų ir nežinomų galių, kurios gali įtakoti verslus. Nuoseklus domėjimasis ir patirčių bei įžvalgų dalinimaisi suteikia naujesnio mąstymo, perspektyvaus požiūrio. Šiemet per renginį pristatysiu svarbiausius elementus, kas įvyko, kas keitėsi ir pasidalinsiu tyrimo įžvalgomis bei tendencijomis, kurios padės suprasti kaip keistis, kad būti visada lyderiu. Kai tave seka konkurentai, tai yra aukščiausia lyga. O kai esi trokštamas rinkoje, vadinasi darai tai, ką reikia.“
O renginio antrą dieną Ž. Glaveckaitė apžvelgs šių metų ypatingas rinkos užkariavimo strategijas remdamasi realiais atvejais.
Skaitmenizacijos kaita
Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros ekspertas ir „APG MEDIA“ įkūrėjas teigia, kad Įsigalinti skaitmenizacija ir plečiantis galimybėms, elgsena virtualioje erdvėje taip pat kinta. „Vartotojai tikisi greito informacijos gavimo, personalizuotų pasiūlymų ir paprastos pirkimo patirties. Verslas turi prisitaikyti prie šių lūkesčių, nes kiekvienas sąlytis su prekės ženklu gali turėti įtakos ilgalaikiam lojalumui. Ryškūs elgsenos pokyčiai gali būti lemti naujų technologijų, pvz., dirbtiniu intelektu paremti sprendimai, kurie keičia vartotojų lūkesčius ir elgesį internete.“
Anot A. P. Girčio, „Network Party” renginiai suteikia unikalią galimybę ne tik gauti naujausių įžvalgų, kurios padeda auginti verslą, bet ir susipažinti su rinkos lyderiais ir užmegzti vertingus kontaktus. Dalyvavimas tokiose platformose skatina mokytis ir dalintis patirtimi, tad tiems, kurie dar nesiryžta, tai yra puikus būdas praplėsti savo akiratį ir atrasti naujas galimybes.”
Tarptautiniai kontaktai
Jubiliejiniame „UP Link“ kontaktų vakare dalyvaus ir ekspertė Daiva Kirkilaitė-Chetcuti, kuri yra Lietuvos Respublikos komercijos atašė Prancūzijoje, daugiausia dirbanti su investicijų pritraukimu, verslo plėtra. Šiame darbe įvairios kompetencijos siekiant sėkmingo atstovavimo Lietuvai ir sklandaus darbo su partneriais Prancūzijoje yra svarbios. „Strateginis mąstymas ir analitiniai įgūdžiai padeda identifikuoti verslo galimybes, vertinti rinkos tendencijas bei suprasti sudėtingus reguliavimus. Komunikacijos įgūdžiai svarbūs siekiant užmegzti ir palaikyti ilgalaikius ryšius su Prancūzijos įmonėmis, valdžios institucijomis ir kitais partneriais. Kartu kultūrinis ir diplomatinis jautrumas padeda prisitaikyti prie vietinių verslo papročių ir išlaikyti profesionalumą įvairiose situacijose.“
Anot D. Kirkilaitės-Chetcuti, „kiekvienas susitikimas suteikia naujų įžvalgų apie konkrečios pramonės šakos iššūkius ir galimybes, padeda išlikti informuotai apie naujausias tendencijas bei inovacijas, ir stiprina ryšius su verslo bendruomene. Bendradarbiavimas su įvairiais partneriais – nuo inovatyvių startuolių iki įsitvirtinusių korporacijų – leidžia giliau suprasti Prancūzijos rinką ir efektyviau padėti Lietuvos verslui.“
ECB siunčiami ženklai verslui
Aurelijus Šveikauskas, „European Merchant Bank” direktoriaus pavaduotojas, valdybos narys renginio metu pristatys pranešimą „Verslo skolinimosi poreikis. Kokia finansavimo perspektyva?”. Svarstant apie paskolas, kaip investicijas, Europos centrinio banko (ECB) nuo vasaros pradžios mažinamos palūkanų normos verslui taip pat gali atnešti teigiamų pokyčių. „Prognozuojama, kad per 2025 metus bazinė palūkanų norma sumažės iki 2%, atitinkamai mažės ir EURIBOR. Verslui tai ženklas, kad mažės skolinimosi kaštai, todėl verta drąsiau svarstyti investicinius planus ateinantiems metams. Bet to skolinimosi kaštų mažėjimas turėtų paskatinti didesnį vartojimą, o tai turės teigiamos įtakos ekonomikos augimui.“
Pirmieji kartai kontaktų vakaruose gali būti nedrąsūs, tačiau A.Šveikausko manymu, kuo natūralesnė eiga, tuo viskas gali praeiti sklandžiau. „Pasiruošti iš anksto būtina jei būtų daromas pranešimas ar prezentacija, kitu atveju, manau verta labiau natūraliai ir draugiškai pabendrauti su kitais dalyviais, išgirsti apie kitų verslo sričių aktualijas ar įdomias sėkmės istorijas.“
Reikšminga partnerystė
Kontaktų vakaro metu užmegztos pažintys, pasidalintos įžvalgos ir idėjos gali prisidėti prie verslo augimo bei plėtros. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: skaitmeniniam bankui „European Merchant Bank“ (EMBank), vienam pirmaujančių operatorių Europoje „Tele2“, skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, automatizuotai e. komercijos rinkodaros platformai „Omnisend“, pirmaujančiai investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovei „Luxury Properties and Resorts Limited”, bendradarbystės erdvei „Workland“, viešbučiui „PACAI“, proginių tortų meistrams „Bijola“ ir verslo konsultacijų įmonei „Bielini“.
Ekspertai
Dr. Živilė Glaveckaitė
„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.