Ekspertai pataria, kaip geriausiai pasiruošti „Juodojo penktadienio“ išpardavimui
2024.10.25
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Vos po mėnesio prasidės didžiausių išpardavimų – „Juodojo penktadienio“ ir „Kibernetinio pirmadienio“ – metas. Tūkstančiai el. prekybininkų visame pasaulyje stengsis atkreipti pirkėjų dėmesį į savo prekes ir paslaugas bei taip užsidirbti reikalingų pajamų. Tačiau šie išpardavimai verslams gali kelti ir nemažą stresą.
„Ryškios nuolaidos, skambios antraštės ir kitos priemonės jau dabar pradeda po truputį plūsti į mūsų išmaniuosius ir kitus prietaisus, o po gero mėnesio pamatysime maksimalias pastangas pasiekti net ir labiausiai užsispyrusius pirkėjus. Kiekvienas verslas nori daugybės klientų, bet jų pakvietimas ir suvaldymas gali kelti nemažai streso. Jį suvaldyti galima laikantis dviejų paprastų metodų: planavimo ir pasirengimo“, – sako „Omnisend“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla.
Pradėti ruoštis reikėjo dar rugsėjį
Pasak D. Daugėlos, didžiausiems išpardavimams patartina pradėti ruoštis kuo anksčiau, ir ne veltui: „Adobe Digital Insights“ duomenimis, vien Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) „Juodojo penktadienio“ metu pernai išleista beveik 10 mlrd. JAV dolerių. Tuo metu „Kibernetinis pirmadienis“ – dar rezultatyvesnis: prekėms ir paslaugoms 2023-iaisiais išleista per 12 mlrd. JAV dolerių.
„Iš pateiktų duomenų matome, kad „Kibernetinis pirmadienis“ savo pardavimų apimtimis pastebimai lenkia „Juodojo penktadienio“ išpardavimus. Be to, išlaidos šiomis dienomis kasmet auga po 7–10 proc. Todėl norinčiųjų atsiriekti didžiulio vartotojų išlaidų pyrago dalį yra ir bus daugiau nei pakankamai, ir kovai dėl klientų ruoštis reikia iš anksto“, – teigia specialistas.
Šiemet „Juodasis penktadienis“ bus lapkričio 29 d., ir nors atrodo, kad iki jo liko dar daug laiko, rinkodaros ekspertai ragina suskubti jau dabar parengti specialius pasiūlymus, taip pat suformuoti klientų kontaktų bazes. Tuo metu lapkritį, likus dviem savaitėms iki išpardavimų starto, patariama atnaujinti arba sukurti naujas sekas ir jas paleisti prieš išpardavimus.
Mažiau yra daugiau
Norint skaitmeniniais kanalais sėkmingai pasiekti pirkėjus, D. Daugėla pataria neperkrauti savo komunikacijos ir laikytis principo „mažiau yra daugiau“. Ši taisyklė, jo teigimu, turi atsispindėti visose pasirinktose priemonėse.
„Jei siųsite el. laiškus, temos laukelyje užrašykite iki 7 žodžių, ir būtinai paminėkite arba „Juodąjį penktadienį“, arba „Kibernetinį pirmadienį“. Pačiame laiške turėtų būti iki 480 žodžių: tokie laiškai, mūsų duomenimis, vertinami palankiau ir skatina susidomėti juose esančia informacija. Tačiau nepersistenkite su produktine informacija: pristatykite 6 prekes, bet tik 2–3 dėmesį atkreipiančias antraštes – daugiau tik blaškys dėmesį“, – sako „Omnisend“ atstovas.
Pašnekovas taip pat paaiškina, kaip didžiųjų išpardavimų laikotarpiu elgtis su nuolaidomis. Anot jo, nuolaidos dažniausiai figūruoja specialiuose pasiūlymuose: jų – daugiau nei 50 proc. Vis dėlto, patariama pernelyg nesumažinti prekių ir paslaugų kainų.
„Esame pastebėję, kad nuolaidos nuo 10 iki 25 proc. veikia geriausiai, nors gali atrodyti priešingai, kad 50 proc. ir didesnės nuolaidos turėtų labiausiai masinti pirkėjus. Be to, nuolaidų kodai, kiti kaininiai pasiūlymai turi būti aiškiai apriboti laike, nes tuomet nuolaidos netenka prasmės, o ir gerokai sumažėja konversijų rodikliai“, – pabrėžia D. Daugėla.
Pataria „pagauti“ pamirštus klientus
El. prekybos ekspertai pastebi, kad dalis pirkėjų jau dabar dairosi juos dominančių prekių, kurių tikisi pigiau įsigyti per „Juodąjį penktadienį“. Tokius el. parduotuvių lankytojus patariama „pagauti“ kuo anksčiau ir suteikti jiems išskirtinius pasiūlymus: taip galima tikėtis vidutiniškai 17 proc. siekiančios konversijos.
„Įtraukime dar ir pamesto krepšelio bei „netyčinius“ klaidų ir kitus, dėmesį atkreipiančius pranešimus, ir jau galime džiaugtis pagirtinais „Juodojo penktadienio“ bei „Kibernetinio pirmadienio“ konversijų rezultatais. Vis dėlto, maksimalių rezultatų galima tikėtis tik sudėliojus tinkamą el. komunikacijos taktinį planą ir nuosekliai jo laikantis“, – teigia „Omnisend“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas D. Daugėla.
„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.
Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.