Sieks, kad naujas kosmetikos prekės ženklas taptų vienu stipriausių Lietuvoje
2023.01.25
Temos: Finansai, Marketingas, Verslo pradžia.
Vilnietis, bioinžinerijos specialistas Ernestas Dvilevičius (26), prieš trejus metus sukūręs savo prekės ženklą CHALURE ir jau devynerius mėnesius vykdantis prekybą lietuviška kosmetika, į verslo pradžią investavo maždaug 50 tūkstančių eurų. Jis nori, kad naujas kosmetikos vardas taptų vienu iš stipriausių prekinių ženklų Lietuvoje. Atsipirkimas nėra svarbiausia, – pažymi jis.
Vilniuje užaugęs ir gyvenantis E. Dvilevičius, baigęs bioinžinerijos studijas Vilniaus TECH (Vilniaus Gedimino technikos universitetas), pasakoja, kad gyvenimas susiklostė taip, jog jam visada pavyksta pačiam sau susikurti darbo vietą. Pirmieji pašnekovo darbai, dar mokantis mokykloje, buvo susiję su el. prekyba, ja užsiiminėjo ilgą laiką. Vėliau ėmėsi transporto priemonių trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos.
Nuo seno domisi veido odos priežiūros produktais
Biologijos inžinerijos mokslininku tapęs E. Dvilevičius pasakoja, kad nuo mažens jį ypač domino viena sritis – veido odos priežiūros produktai.
„Būdamas mažas praleisdavau vasaras Italijoje, kur mamos buvau supažindintas, kad reikia prisižiūrėti savo odą. Ji išmokino mane, kaip reikia naudoti veido priežiūros priemones, kuo jos skiriasi. Man tai buvo labai įdomu ir augant, aš visada domėjausi naujais produktais, kaip jie padeda spręsti skirtingas odos problemas. Kai pradėjau studijuoti, išmokau atrasti mokslinę literatūrą, dažnai skaitydavau apie naujus ingredientus kosmetikoje, atliekamus tyrimus. Ir kai vis gilinau savo žinias, matydavau parduodamas veido priežiūros priemones kitomis akimis, kaip bandoma apgauti pirkėją, pardavinėjant produktą už visiškai neadekvačią kainą, neatitinkančią jo vertės, sudėties. Pavyzdžiui, odą drėkinančio produkto sudėtyje pagrindinė medžiaga alkoholis, kuris sausina odą. Tada ir kilo mintis, kad noriu sukurti savo veido odos priežiūros priemones”, – apie naujai veiklai susiklosčiusias mintis pasakoja pašnekovas.
Atsidavė prekės ženklo sukūrimui
Nusprendęs taupyti, dirbti ir baigus studijas visą save atiduoti prekinio ženklo sukūrimui, E. Dvilevičius prisimena, kad plano įgyvendinimas ir prasidėjo nuo įvaizdžio: „Įvaizdį man padėjo sugalvoti ir įgyvendinti mano mergina Dominyka Vizgirdaitė. Kartu mes nusprendėme, kad CHALURE turėtų asocijuotis su linksmumu ir kokybe, o ne minimalizmu ar prabanga, todėl ir pakuotės yra spalvingos, unikalios, jas smagu, patogu ir praktiška naudoti. Taip pat norėjome, kad pavadinimuose būtų pabrėžti veikliųjų medžiagų pavadinimai ir koncentracijos, kad palengvintume pirkėjo supratimą apie produkto naudą. Išsigryninus savo įvaizdį, reikėjo tik daug dirbti, testuoti, kurti”, – pasakoja daugiau nei prieš trejus metus savo verslo kūrimą pradėjęs vyras, pristatantis naują kosmetiką kaip išskirtinę, gamtos įkvėptą ir natūralią, kuriamą saugiomis, mokslu ir praktika pagrįstomis priemonėmis Lietuvoje, neatliekanti bandymų su gyvūnais ir saugią ekosistemai.
Skeptikų nuomonę pakeitė atkakliu darbu
Internetine parduotuve besirūpinantis „Chalure” kosmetikos kūrėjas sako, kad pačioje naujos veiklos pradžioje daug draugų buvo labai nustebinti, sužinoję, jog jis nustos vykdyti visas savo veiklas, susikoncentruos tik į veido priežiūros produktų kūrimą. Kai pasidalino, koks ilgas kelias laukia, aplinkiniai nelabai tikėjo, kad jam pavyks padaryti tai, ką sumanęs. „Bet kai pamatė, kiek laiko aš tam skiriu ir kad mažais žingsniais einu savo tikslo link, visų nuomonė greitai pasikeitė – pasakoja atkakliai savo tikslų siekiantis E. Dvilevičius ir prisipažįsta, kad sunkiausia ir daugiausiai laiko jam užtruko išgauti galutines produktų formules. – Kadangi naudojama labai daug ingredientų viename gaminyje, sunku surasti jų suderinamumą ir padaryti taip, kad medžiagos viena kitą papildytų/pastiprintų”.
Save gali išreikšti visokeriopai
„Man šis verslas yra unikalus tuo, kad galiu save realizuoti visomis kryptimis” – pažymi biologijos mokslų žinovas E. Dvilevičius.
Jis mano, kad kol verslas dar jaunas, geriau neplanuoti per daug į tolį. „Viskas taip stipriai keičiasi, kad reikia būti mobiliam ir mokėti greitai priimti sprendimus besikeičiančioje aplinkoje”.
Nors kosmetikos gamybos srityje yra daugybė prekinių ženklų, bet jie, pašnekovo įsitikinimu, nėra konkurentai, „visi kažkuo skiriasi ir turi savo auditoriją”. Jis sako, kad stovint greta didelių prekinių ženklų yra sunku įtikinti pirkėją, kad tu nesi prastesnis už juos. Bet jeigu tavo produktas yra tikrai kokybiškas ir ne ką prastesnis už kitus, sėkmė yra tik laiko klausimas.
Per artimiausius trejus mėnesius rengiamasi pristatyti naujus gaminius.
Prekės ženklo „Chalure” komandą šiuo metu sudaro trys žmonės.
Tenka daryti viską ir tuo mėgautis
Lietuviškos kosmetikos kūrėjas E. Dvilevičius patyrė, kad pradėjus savo verslą, tenka daryti viską: nuo patalpų valymo iki partnerių ieškojimo, pardavimų. Pasak jo, čia ir slypi visas verslo grožis, kuriuo reikia mėgautis.
„Jeigu verslo kūrimas kelia rūpesčius ar sunkumus, negali mėgautis tuo procesu, tai nėra skirta tau”, – mano verslininkas, kuris rūpinasi ir žinios apie savo kuriamą kosmetiką skleidimu. Jis naudoja daug skirtingų reklamavimosi būdų: pasitelkia nuomonės formuotojus, socialinius tinklus, portalus. „Mano nuomone, sėkmingą reklamą sudaro visas viešinimo komplektas. Žmogus gali matyti tave socialiniuose tinkluose reguliariai, bet nuspręs išbandyti tik išvydęs žurnale ar rekomenduotas”.
„Kurti verslą yra be galo sunkus darbas ir norint nepasiduoti, turi tikrai mylėti ir gyventi tuo, ką darai. Jei sugalvojote kažką kurti/daryti ir jums tai nuoširdžiai patinka, tiesiog darykite ir savo tikslų tikrai pasieksite”, – linki „Chalure” įkūrėjas E. Dvilevičius.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.