„Instagram“ – pirmaujanti socialinės komercijos platforma

Verslas

2021.03.04

Autorius: Kamilija Linkutė

Temos: .

„Instagram“ – pirmaujanti socialinės komercijos platforma

J. Mikulskis Asmeninio albumo nuotr.

Nors „Facebook“ gali pasigirti didžiausiu vartotojų srautu, pardavimuose pirmauja… „Instagram“. Pagal tinklalapio „ecommerceDB“ pateiktą statistiką, „Instagram“ yra populiariausia socialinės komercijos platforma. Kas lemia tokį šio puslapio populiarumą ir į kokius aspektus reikėtų atkreipti dėmesį vystant socialinę komerciją, pasakoja skaitmeninės rinkodaros ekspertas Justinas Mikulskis. 

Statistika gali iškreipti realią situaciją

Socialinė komercija yra socialinių tinklų naudojimas, įtraukiant vartotojus, kai siekiama didinti pardavimus. Ko gero, daugeliui iškiltų klausimas, kaip tinklalapis, surenkantis ne didžiausią vartotojų skaičių, gali pirmauti pagal socialinę komerciją.

J. Mikulskis atskleidžia, kad statistika, kuri formuojama remiantis keliais kintamaisiais, ne visuomet parodo realią situaciją: „Joje nekalbama, kuris socialinis tinklas generuoja geriausią grąžą ir ar čia įskaičiuojami nuomonės formuotojai, kaip vienas iš reklamos tipų socialiniuose tinkluose. Reikia nepamiršti, kad kol kas tik JAV galima atsiskaityti naudojantis „Facebook“ ar „Instagram“, ir dėl to šia statistika dar sunku tikėti.“

Rinkodaros funkcijų gausa tampa iššūkiu

„Instagram“ populiarumas kelia nemažai iššūkių rinkodaros specialistams. Algoritmų kaita ir amžinas ėjimas koja kojon su naujausiomis tendencijomis priverčia skaitmenininkus būti itin akylus. Štai, pasak pašnekovo, norint efektyviai panaudoti šį socialinį tinklą pardavimams, labai svarbu suprasti, kad iki norimo rezultato – prekės įsigijimo – labai ilgas kelias, kurio pradiniame taške yra prekės žinomumas: „Socialiniai tinklai dažnu atveju tik padeda pirkėją supažindinti su pačia preke ar paslauga, todėl svarbu nepamiršti išnaudoti visas reklamos ekosistemas (SEO, „Google Ads“, pakartotinė rinkodara ir t. t.), kad galima būtų visiškai parduoti produktą. Socialinius tinklus naudokite prisistatyti, priminti apie save arba naujus produktus ar paslaugas, komunikacijai su potencialiais klientais.“

Verslo siekiamybė atsakyti į užklausas per 5 minutes

Atsižvelgiant į rinkodaros žingsnius, šioje platformoje labai svarbus ir bendravimas. Niekas nenori ilgai laukti atsakymų, todėl, siekiant didinti pardavimus, atsakyti reikėtų kuo greičiau ir išsamiau, nes vartotojas gali apsispręsti ir nebepirkti jūsų produkto. Remiantis „Sprout Social“ tyrimo duomenimis, 40 proc. socialinių tinklų naudotojų tikisi atsakymą gauti per valandą nuo užklausos išsiuntimo. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad laukimo laikas tampa vis trumpesnis. 

Pašnekovas teigia, kad verslo siekiamybė yra atsakymas per 5 minutes. Tačiau, kalbant apie atsakymus ir bendravimą su klientais, labai svarbu paminėti ir komunikacijos stilių. Galima pastebėti, kad daug prekių ženklų platformoje „Instagram“ atsisako itin formalaus bendravimo, pereidami į draugiškesnį ir asmeniškesnį.

„Nėra vienos teisingos formulės. Mano akimis, pardavėjas privalo bendrauti tokiu kalbos tonu, kokiu bendrauja galimas pirkėjas. Apskritai tai prekių ženklo strategijos dalis pasirinkti bendravimo poziciją“, – tikina skaitmeninės rinkodaros specialistas.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.