...

Skaitmeninio marketingo sistema/automatizavimo galimybės?

Žinių bazė

2020.08.06

Planuojame naują e-mokymų portalą. Esame stiprūs turinio paruošime, kompetencijose, tačiau dėl skaitmeninės rinkodaros norisi gauti patarimų.
Ar yra ir kokios marketingo automatizavimo sistemos (ar pan.), kur būtų galima matyti, stebėti, susieti ir google ads, ir fb, ir youtube, ir svetainės lankomumą, ir naujienlaiškius?
Nuo ko patartumėt pradėti?
Galbūt galima būtų gauti konsultacijų, kad galėtumėm suprasti, kiek resursų ir kompetencijų tam reiktų?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Giedrius Morkūnas

Internetinio marketingo strategas / emarketingoauditas.lt

Publikavimo data: 2020-08-19 11:24

Sveiki, Taip, skaitmeninės rinkodaros sistemų yra pakankamai. Paprasčiausiam analitikos stebėjimui populiariausia yra Google Analytics - joje matysite visus kanalus, per...

Publikavimo data: 2020-08-19 11:24

Sveiki, Taip, skaitmeninės rinkodaros sistemų yra pakankamai. Paprasčiausiam analitikos stebėjimui populiariausia yra Google Analytics - joje matysite visus kanalus, per kuriuos žmonės ateina į jūsų svetainę. Iš mokamų įrankių verta pabandyti Lietuvišką Whatagraph. Jei norite susieti ir savo CRM, tuomet ieškokite Business Intelligence(BI) įrankių. Galite naudoti rinkos lyderius - SalesForce. Iš pigesnių sprendimų galėčiau rekomenduoti Grow. Bet kuriuo atveju BI platformos yra palyginus brangios, tad verta apmąstyti koks tokios platformos naudojimo tikslas. Ar jos reikia būtent dabar? Skaitmeninės rinkodaros automatizavimo sistemų taip pat yra, tik šioje vietoje reikia žinoti ką norite sujungti, kokius procesus automatizuoti, pvz.: LinkedIn+Email, ar potencialių vartotojų radimą+Facebook reklamą+Email ir pan. Nors jau kiek ir senokas, bet labai geras straipsnis apie verslo pradžiai pakankamas sistemas yra šis: https://robsobers.com/9-dollar-marketing-stack-step-by-step-setup-guide/ Asmeniškai pradėčiau nuo tokio rinkinio: Google Analytics - srauto į puslapį stebėsenai (nemokamas). MixPanel - pardavimo kelio stebėsenai (mokamas). Tai galima matyti ir per Google Analytics, bet ilgainiui MixPanel tampa patogesnis. CrazyEgg - lankytojų elgesio puslapyje stebėsenai (mokamas). Google Optmize - A/B testams puslapyje (nemokamas). Google Search Console - SEO stebėsenai (nemokamas). Omnisend - el. pašto rinkodarai (nuo nemokamo iki mokamo, plius papildomi karmos taškai už Lietuviško verslo palaikymą). Google Tag Manager - visų įrankių patogiam diegimui į savo puslapį ir analitinių veiksmų redagavimui (nemokamas). Visa kita priklauso nuo internetinio marketingo strategijos.

Ekspertai

Giedrius Morkūnas

Giedrius Morkūnas

Internetinio marketingo strategas / emarketingoauditas.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.