„Svarbiausia yra pardavimai, todėl labiausiai apsimoka investuoti į performance” – ar tai tiesa?
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Goda Gutautaitė
Kūrybos strategė / „Hungry Scout”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Kūrybos strategė / „Hungry Scout”
Publikavimo data: 2019-12-16 14:55
Ir taip, ir ne. Visų pelno siekiančių organizacijų tikslas yra pelnas. Tačiau grynosios performance priemonės padeda pasiekti tik trumpalaikių tikslų...
Publikavimo data: 2019-12-16 14:55
Ir taip, ir ne. Visų pelno siekiančių organizacijų tikslas yra pelnas. Tačiau grynosios performance priemonės padeda pasiekti tik trumpalaikių tikslų arba nepadeda parduoti prekės galima kaina. Ilgamečiai ir stambūs tyrimai rodo, jog ilgajame laikotarpyje didesnę grąžą duoda papildomos vertės kūrimas ir investavimas į prekės ženklą. Žinoma, performance yra svarbi dalis, tačiau ji turėtų būti daroma atsižvelgiant į prekės ženklo gaires, o ne aklai pasitelkiant SEO straipsnius „10 patarimų, kaip užauginti pardavimus”.