Kaip pritraukti vartotojus prieš atidarant e. parduotuvę?
2019.11.21
Netrukus atsidarysiu e. parduotuvę, kaip susirinkti išankstinius užsakymus ir pritraukti kuo daugiau potencialių pirkėjų?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Dr. Živilė Glaveckaitė
„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”
Premium
Publikavimo data: 2019-11-22 10:35
Pirmiausia rekomenduoju nelaukite tos dienos kai atsidarysite e. parduotuvę. Stebuklai tirkai neįvyks, ir klientai nesirikiuos prie Jūsų jei nesiimsite veiksmų....
Publikavimo data: 2019-11-22 10:35
Pirmiausia rekomenduoju nelaukite tos dienos kai atsidarysite e. parduotuvę. Stebuklai tirkai neįvyks, ir klientai nesirikiuos prie Jūsų jei nesiimsite veiksmų. Rekomenduoju pradėti ruoštis prieš tris mėnesius. Taigi, kokių veiksmų imti:. Susirinkti šaltuosius kontaktus, t.y angliškai LEADS arba kitaip potencialių savo pirkėjų kontaktus. Jie vadinami šaltieji kontaktai, nes Jūs žinote tik jų el. paštą, o kas jie tokie, ką jie veikia, kaip atrodo, koks jų amžius Jūs netrurite jokios informacijos. Todėl šaime etaoe svarbu susirinkti kokybiškus kontaktus, o ne kuo daugiau bet kokių tarkime rašydami asmeninės žinutės bet kam ar organizuodami įvairius konkursus ir taip prissivilioti klientus, kurie pirmiausia vaikosi prizo, bet nėra susidomėje ar Jūaų potencialūs klientai. Būkite sau atviri. Tad pradėję galvoti kaip surinkti kontaktus, atsakykite į klausimą: KADA jus pats kaip vartotojas sutinkate pasidalinti savo emailu? Pamąstykite, apklausinėkite potencialius vartotojus, ko nori žinoti kai perka Jūsų siūlomas prekes/paslaugas? Kokie svarbūs vartotojui pasirinkimo aspektai, kas rūpi. Tai padės sudelioti planą ir idėjas kaip sugeneruoti gerą turinį pasitelkiant tos srities ekspertus ir žmones kurie gebą parengti kokybišką turinį bei surinkti kokybiškus kontaktus. Ir būtinai turite iš anksto sudelioti nuoseklų kontaktų rinkimo planą, nesvarbu nuo kada būtų pasijungęs kontaktas. Galvokite taip ką daryti kad išliktumėte patrauklūs visą tą laiką iki paleidimo, kol ruošiatės savo verslo paleidimui. Kaip ne tik surinkti kontaktą, bet kaip toliau komunikuoti su tuo kontaktu, kad jis apie Jus susidomėtų ir stiprėtų alkis ir noras kuo greičiau sulaukti Jūsų atidarymo. Tad vienas planas surinkti kontaktas, o kitas planas tiems kontaktams šildyti ir žadinti jų norą sužinoti apie Jus daugiau. Žinoma visam Jūsų potencialaus kliento paveikslui sužinoti, jums labai padės jei turėsite paleidę ne tik Facebook verslo profilį, bet ir web puslapį. Tai pagelbės daug išsamiau analizuoti duomenis apie apsilankytus klientus. Tad renkant šaltus kontaktus, pagalvokite kodėl vartotojas Jums paliks savo email (užsiprenumeruos Jūsų naujienas ar pažadą), ty mainais už kokią jam duodamą vertė, naudą? Kad jie gaus kažką pirmi, ar kad tik pirmūųjų užsiprenumeraviusių laukia kažkos VIP pasiūlymas ar ar taip bus įdomus praktinis straipsnis, kaip tarkime prižiūrėti zomšinius batus nuo druskų. Jei planuojate parduoti batus ir t.t. ir ką Jūs tokio pasiūlysite, kad tas kontaktas kuris paliko el. paštą, dar pasidalintų su savo draugais ar pažįstamais. Tik žadėdami kažką, turite pateisinti lūkesčius, tai nepamirškite. O artėjant visai Jūsų atidarymui būtinai paleiskite galimybę jei yra įmaioma iš anksto užsisakyti Jūsų produktą ypatingomis sąlygiomis. O kontaktams šildyti galite dalintis irgi aktualiu ir praktiniu turiniu. Čia idėjų galite pasigauti iš yuotube ar „Vartotojų kontrolė“ su Drukteiniu, kur galima rasti gerų idėjų, kas Vartotojam rūpi tik žiūrėkite iš savo produkto varpinės.