Kada reikia susikurti „Google My Business“?
2019.11.21
Jei įmonė neturi fizinės parduotuvės (buveinė registruota bute), ar verta optimizuoti „Google My Business“? Kokie kiti svarbūs patarimai? Ar tai prisideda prie SEO?
Temos: Marketingas.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-11-22 01:04
Prie SEO labiausiai prisideda tinklalapis ir jo turinys. Jeigu tinklalapio turinys skurdus, palyginti su konkurentų, pirmiausia reikia pasirūpinti tinklalapio turiniu,...
Publikavimo data: 2019-11-22 01:04
Vieta kartais gali būti svarbi tam, kad galėtumėte realiai parodyti, jog įmonė tikra, turinti fizinį registracijos adresą. Jeigu jūsų klientams nesvarbi vieta, teikti paslaugoms ar produktams jums nereikalingas fizinis adresas ir „Google My Business“ niekaip nepadės pagerinti jūsų klientų patirties, tai „Google My Business“ nėra būtinas.
Nepamirškite, kad „Google My Business“ jūsų sudėtos nuotraukos gali geriau reprezentuoti jūsų produktus, paslaugas, jūsų verslą „Google“ paieškoje ir „Google“ žemėlapiuose. Tai gali būti rimta priežastis turėti „Google My Business“, nors fizinė vieta ir nėra svarbi.