...

Dviračių manija tapo „Velomanija“

Verslas

2012.03.30

Autorius: Gintaras Gimžauskas

Temos: , .

Dviračių manija tapo „Velomanija“

29-erių Justas, kaip ir jo 26-erių brolis Karolis, yra dviračių sporto entuziastai. Prieš keletą metų jie dar buvo profesionalai ir intensyviai sportavo. Asmeninio albumo nuotr.

Ar kada svarstėte, kiek kainuoja geras dviratis? Žinoma, tai labai individualu ir kiekvienam sąvoka „geras“ reikš skirtingus dalykus. O kaip jums dviratis už 2 500 Lt? Pasak Karolio Volungevičiaus, Kaune įsikūrusios dviračių ir slidinėjimo įrangos parduotuvės vieno iš įkūrėjų ir savininkų, maždaug tiek kainuoja neypatinga dviratė transporto priemonė.

29-erių vyras, kaip ir jo 26-erių brolis Karolis, yra dviračių sporto entuziastai. Prieš keletą metų jie dar buvo profesionalai ir intensyviai sportavo, gynė Lietuvos garbę tarptautiniuose čempionatuose. Tačiau viskas susiklostė taip, kad profesionalių sportininkų karjera užgeso. Karolis gavo traumą, o ją išsigydžius jau buvo vėlu vėl bandyti siekti sporto aukštumų. O Justui nepavyko rasti klubo užsienyje ir pasirašyti sutarties.

Vis dėlto tai nesustabdė brolių. Jie nenukabino nosies ir toliau ieškojo progų gyvenime. Abu baigė Lietuvos kūno kultūros akademiją, kur įgijo, kaip Karolis sako, dviračių sporto trenerio išsilavinimą.

Nieko nuostabaus, kad vaikinai pasirinko tokią kryptį. Jų tėtis taip pat yra dviratininkų treneris. Be to, mama jaunystėje buvo lengvaatletė. Taigi Volungevičių šeimoje sportas buvo ypač gerbiamas. Nors Karoliui paprašius leisti treniruotis ir siekti dviratininko karjeros tėtis iškart nesutiko, po kiek laiko nusileido.

Ir nesvarbu, kad vaikinai nepasiekė ypatingų sporto aukštumų. Jie tapo verslininkais ir 2010 m. atidarė parduotuvę „Velomanija“, kurioje parduodamos aukštos kokybės dviračių detalės, priedai, patys dviračiai ir slidinėjimo įranga. Tai kiek stebina, nes dviračiai ir slidinėjimas nelabai dera.

„Taip elgiamės, nes norime išlyginti sezoniškumą, kuris Lietuvoje ypač jaučiamas. Geriausi mėnesiai yra balandis, gegužė ir birželis, o kiti silpnesni. Liūdniausia žiemą. Tiesa, slidinėjimo prekės kiek pagyvina prekybą, tačiau šaltuoju metų laiku teigiamo veiklos balanso dar nepasiekėme. Na, nebent slidžių nuoma nuteikia gerai“, – pasakojo Karolis.

Anot jo, verslą pradėti sugalvojo brolis, kuris nepasisekus sportininko karjerai įsidarbino dviračių servise.

„Pirminė mintis buvo Justo. Ir galvojome ne apie parduotuvę, bet apie dviračių remonto paslaugas. Ieškodami partnerių netikėtai užkabinome garsią dviračių ir jų detalių gamintoją „Orbea“, kuri neturėjo atstovų Lietuvoje. Tad nutarėme plėtoti savo viziją“, – prisiminė verslininkas.

Paklaustas, kaip vaikinams pavyko surinkti lėšų verslo pradžiai, Karolis papasakojo, kad su savo tuomet dar būsima žmona ketverius metus praleido Anglijoje, kur dirbo sandėlio vadybininku. Ten uždirbti pinigai ir leido pradėti verslą.

„Pasakysiu atvirai – Anglija yra pati nemieliausia man vieta Europoje. Nepatiko nei šalis, nei žmonės. Buvome ten tik todėl, kad iš anksto planavome per kelerius metus užsidirbti. Tiesa, kaupdamas pinigus dar nežinojau, kad juos investuosime į verslą. Brolis vėliau įkalbėjo. Nors iš pradžių nenorėjau, vėliau supratau, kad tai geras sprendimas, nes dviračiai – sritis, kurią suprantame“, – aiškino Karolis.

Jo teigimu, verslo pradžiai prireikė 80 000 Lt. Ir tai nėra daug, nes nusipirkti visas reikalingas prekes kainuoja tikrai nemažai. Kodėl jie taikėsi į tokią rinką? Gal vertėjo atidaryti interneto parduotuvę?

„Ne. Mūsų tikslinė auditorija yra pirkėjai, kurie nori ir gali įsigyti ne prasčiausios konfigūracijos dviratį, skiria jo priežiūrai nemažai dėmesio. O perkantys internetu dažniausiai ieško pigiausio varianto. Be to, siųsti dviratį dėžėje ir palikti jo surinkimą klientui nebūtų protinga, nes netinkamai sumontuotas dviratis greičiau susidėvi, tenka jį dažniau remontuoti“, – atskleidė dviračių entuziastas.

Pasak jo, kad eina tinkamu keliu, rodo kylanti bendrovės apyvartos kreivė.

„Per pirmus metus apyvarta buvo 200 000 Lt, o baigiantis antriesiems pasiekėme 700 000 Lt“, – džiaugėsi Karolis.

Tai, kad verslas auga, anot „Velomanijos“ savininko, priklauso nuo jų darbo kokybės ir gana intensyvios reklamos, iš kurios efektyviausia yra dviratininkų komanda, kurią remia parduotuvė.

„Į komandą subūrėme tiek profesionalus, tiek mėgėjus. Ir patys joje esame. Tai tarsi duoklė sportui, kuris mus išugdė ir suformavo. Kadangi komandai, kuri dalyvauja dviračių kroso varžybose Lietuvoje, sekasi gerai, tai ir ant jos marškinėlių besipuikuojantis parduotuvės pavadinimas yra matomas daugeliui“, – tvirtino Karolis.

Dabar parduotuvėje dirba du pagalbininkai, bet broliams vis tiek tenka gerokai paprakaituoti dėl didesnių pajamų ir įmonės gerovės. Anot Karolio, būna dienų, o tiksliau naktų, kai darbe tenka užtrukti iki 3 val. Tad paklaustas, ko palinkėtų „bzn start“ skaitytojams, verslininkas nedvejodamas įvardijo dvi savybes: kantrybę ir valią.

„Nereikia tikėtis, kad viskas bus lengva ir įvyks greitai. Pirmiausia turite įsisąmoninti, kad teks dirbti daug, todėl gali nukentėti pomėgiai, draugai ir net šeima“, – atviravo verslininkas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.