7 priežastys, kodėl klysta verslininkai

Verslas

2012.11.21

Autorius: Vilija Andrulevičiūtė

Temos: .

7 priežastys, kodėl klysta verslininkai

Raštiškas kasdienės veiklos planas yra svarbus ypač jaunam verslui. Tai padeda išvengti atsitiktinių problemų. bzn start fotomontažas

Posakis „kas nedirba, tas neklysta“, rodos, patogus stengiantis išvengti klaidų. Tačiau toks principas labai netinka verslininkui, siekiančiam sėkmės. Tad lieka dirbti nebijant klysti, o dar geriau – mokytis iš svetimų klaidų.

Veiklos planas

Niekas neprieštaraus, kad verslo planas yra itin svarbus pradedant verslą ir stengiantis nusistatyti pagrindines veiklos kryptis, reikalingus materialinius ir žmogiškuosius išteklius. Tačiau klaidinga manyti, kad užtenka veiklos planą turėti mintyse. Raštiškas kasdienės veiklos planas yra svarbus ypač jaunam verslui. Tai padeda išvengti atsitiktinių problemų ir užtikrina, kad užduotys bus atliktos tiksliai ir nuosekliai. Kiekvienas darbuotojas žinos, ką daryti, ir jiems neteks mėginti įvaldyti minčių skaitymo technikų.

Finansų kontrolė

Kartais verslininkai, o ypač kai veikla klostosi palankiai, pamiršta, kad sėkmė ir pinigai – nepastovus dalykas, priklausantis nuo klientų ir jų sėkmės. Tad visuomet reikia turėti atsarginį planą arba kiaulę-taupyklę, jei neįvyktų sandoris. Juk darbuotojams atlyginimus vis tiek teks mokėti.

Darbuotojų motyvacija

Neretai vadovai pamiršta, kad darbuotojus privalu motyvuoti. Lojalūs darbuotojai yra viena didžiausių verslo sėkmių. Vadovui svarbu suvokti, kas motyvuoja kiekvieną darbuotoją. Vienam tai – pagyrimas, kitam – priedas prie atlyginimo. Vis dėlto nevalia pamiršti ir alternatyvių motyvacijos bei darbuotojų lojalumo skatinimo būdų: kvalifikacijos kėlimo kursų ar studijų apmokėjimas, sporto klubo abonementas, kvietimai į kultūrinius renginius, aktualaus leidinio prenumerata ir kt.

Rinkodaros strategija

Kritine klaida gali tapti užsisėdėjimas savoje smėlio dėžėje. Norint užtikrinti verslo sėkmę itin svarbu stebėti rinkos pokyčius, konkurentų veiklą, klientų ir vartotojų poreikių kaitą. Rinkos kontekste svarbu įvertinti ir savo veiklą bei jos perspektyvas, o tuomet imtis atitinkamos rinkodaros strategijos. Nors tai gali pasirodyti sudėtinga užduotis, ilgalaikėje perspektyvoje gera rinkodaros strategija gali padėti sutaupyti energijos, pinigų, laiko ir emocinių resursų.

Žiniasklaidos kanalai

Žiniasklaida – vieta valdžios kritikai ir visuomenės problemoms viešinti? Verslininkai labai klysta taip manydami. Žiniasklaida – galinga jėga, kasdien vartojama daugybės žmonių. Išradingas prekės ženklo pateikimas žiniasklaidoje gali stipriai atsipirkti. O jei nėra pakankamai lėšų, visada lieka žaibiškai populiarėjantys socialiniai tinklai. Nevalia į juos žiūrėti skeptiškai. Aktyviai dalyvaujant dėmesys – garantuotas.

Vaidmens balansas

Neretai vadovaudami verslui ir darbuotojų komandai vadovai klysta pasirinkdami savo vaidmenį. Svarbu išlaikyti balansą tarp vadovo draugo ir tikro vadovo vaidmens. Kraštutinumai gali pakenkti santykiams su kolektyvu ir verslo sėkmei.

Kontaktų tinklas

Naujos pažintys visada į naudą. Klaidinga manyti, kad jei žmogus nėra naudingas tiesiogiai, jis nėra naudingas visai. Galbūt tas žmogus turi potencialiai naudingų pažinčių. Galų gale naujasis jūsų pažįstamas taip pat siekia karjeros, turi planų ir ateityje gali būti naudingesnis, nei galite įsivaizduoti.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.