...

9 Zigo Ziglaro pamokos pardavėjui

Verslas

2014.02.07

Autorius: Justina Ūsaitė

Temos: .

9 Zigo Ziglaro pamokos pardavėjui

Zigas Ziglaras flick.rcom

Galima ginčytis, ar gebėjimas parduoti įgimtas, ar išmokstamas. Zigas Ziglaras buvo geriausiai perkamas amerikiečių autorius, oratorius, išmintingas pardavėjas ir verslininkas, įkūręs korporaciją, kuriai dirbo 60 darbuotojų. Pateikiame 9 žinomo pardavimo guru pamokas norintiems patobulinti pardavimo gebėjimus.

1. Identifikuok savo tikslus.

Jie turi būti pasiekiami. Nustačius tarpinius blokus, pasak pardavimo guru, bus lengviau. Susikoncentruokite į tai, ką norite pasiekti, ir siekite to žingsnis po žingsnio.

2. Parduok žmogui emociją.

Pasak Z. Ziglaro, žmones pirkti stumia emocijos, o ne loginės priežastys. Sukurkite istoriją, jausmą, nuotaiką, parodykite, kaip žmogus jausis turėdamas daiktą, ir jis būtinai užsinorės jį įsigyti.

3. Mokykis iš blogų pavydžių. Išmok pamokas.

Nekartok klaidų tų, kam nepavyko parduoti. Klysti nėra blogai, bet svarbu iš klaidų mokytis ir nespjauti ne tik į savo nesėkmingą patirtį, bet ir kitų, kaip mokė Z. Ziglaras.

4. Nustatykite kliūtis.

Jos, anot Z. Ziglaro, yra penkios: nėra poreikio, nėra pinigų, neskuba, nenori, nepasitiki. Pasinaudodamas savo pardavimo įgūdžiais pristatyk produktą taip, kad jo nepirkti tiesiog nesinorėtų.

5. Atremk pirkėjo kritiką.

Statistika rodo, kad klientai dažnai skundžiasi vien todėl, jog nori jausti vadovų susirūpinimą ir dėmesį. Leisti užlipti ant galvos nebūtina, bet nevalia ignoruoti šio noro. Šio klientų poreikio patenkinimas teigiamai atsilieps pardavimo rezultatams.

6. Pakeisk savo požiūrį į pardavimą.

Nustok pardavinėti. Padėk žmonėms – jie pirkdami nori spręsti kokią nors problemą. Pagalvok, kokie asmeniniai poreikiai skatina įsigyti prekę.

7. Pasistenk dar labiau.

Kaip sako „Axis“ reklamos šūkis – „try harder“. Pasistenk žingsneliu pranokti kitus pardavėjus ir tau būtinai pasiseks.

8. Parduok save, ne vien produktą.

Klysta sakantys, kad įvaizdis nieko nereiškia. Išvaizda, pasitikėjimas savimi turi būti gero pardavėjo prekių ženklas. Pirmiausia reikia sukurti pasitikėjimą, įtikinti savo natūra. Tuomet viskas bus paprasta.

9. Užkrėsk savo entuziazmu klientus, pirkėjus.

Z. Ziglaras buvo entuziazmo demonstravimo pavyzdys. O tokiu aktyviu, pozityviu žmogumi masėms norisi sekti. Neįmanoma juo nesižavėti ir… nenusipirkti. Be to, jis teigė, kad jei patys nesate pasiryžę įsigyti produkto, kodėl jo turėtų norėti klientas. Įrodykite, kad tikite tuo, ką sakote, šimtu procentų.

Tai tik keletas įtakingos pardavimo srities asmenybės patarimų. Patariame taip pat pasižiūrėti jo motyvacines kalbas „YouTube“:

ir perskaityti knygas, kurių per savo gyvenimą (Z. Ziglaras mirė 2012-aisiais) išleido daugiau kaip dešimt.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.