• Temos:

  • Žymos:

  • Rūšiavimas:

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.30

Ką daryti, jei ant oficialaus gamintojo brūkšninio kodo kažkas pasikabinęs visai kitokią prekę?

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.30

Ar kuriant PL (private label) užtenka jį užregistruoti „Amazon Brand Registry“, ar reikia registruoti ir Europos bei kitų rinkų duomenų bazėse?

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.30

Rekomenduojama rinktis 15–20 eurų kainuojančias prekes. Kokios perspektyvos parduodant brangesnes prekes, pavyzdžiui, 100–200 eurų?

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.29

Jeigu produkto kaina yra iki 20 eurų, ar verta reklamuoti ir mokėti už reklamą? Kaip kitaip galima išsilaikyti ar visgi naikinti „Amazon“ paskyrą?

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.29

Ar ES pirkėjams svarbi ekologiška pakuotė? Kiek tai svarbu? Ar galite paaiškinti šiai atrankai reikalingus duomenis, metrikas?

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.16

Jau penkerius metus užsiimu verslu, teikiu paslaugas. Noriu plėsti verslą šiek tiek kita kryptimi, tai yra prekiauti „AMAZON”. Reikia paskolos norimų žaliavų ir prekių gamybai. Domina galimybės

Atsakyti

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

2019.01.11

Norėčiau paklausti, kaip ir ar iš viso reikia kaip nors įforminti pardavimą internetu? Tiksliau, ką reikėtų daryti, jei klientas susidomėjo preke, įvykdė mokėjimą. Ar reikėtų išrašyti sąskaitą, ar pasirašyti kokį nors kitą dokumentą? LR Elektroninės prekybos įstatymas kalba apie elektronines sutartis: ar jas būtina sudaryti kiekvienai prekei? Ar reikia kažkaip įforminti kiekvieną pardavimą ir pranešti […]

Žinių bazė

    Premium ekspertai

    „bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”

    Premium

    Živilė yra „bzn start”, žinių centro augančiam Lietuvos verslui įkūrėja, verslo plėtros strategė, turinti daugiau nei 15 metų verslo plėtojimo ir idėjų generavimo patirtį, inovacijų ir plėtros ekspertė, jaunoji mokslininkė, LJA valdybos narė, WGT'18 laimėtoja, viena iš https://www.100lietuvosmoteru.com pasižymėjusiu moterų, prisidedanti prie Lietuvos verslumo, idėjų sklaidos.

    Straipsniai: 77

    Atsakymai į klausimus: 2

    Advokatė, ekspertė / Advokatų kontora GLIMSTEDT

    Premium

    Advokatė Giedrė Rimkūnaitė-Manke yra įgijusi teisės magistro laipsnį Vilniaus universitete bei informacinių technologijų ir intelektinės nuosavybės teisės magistro laipsnį (LLM) Hanoverio Leibnico universitete. Nuo 2010 metų ji aktyviai dalyvauja Tarptautinės technologijų teisininkų asociacijos (ITechLaw) veikloje ir yra jos atstovė Lietuvai. Giedrė vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms bei yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė. Šiuo projektu siekiama, kad jaunas verslas turėtų galimybę gauti aukštos kokybės teisines paslaugas už iš anksto žinomą, prieinamą kainą.

    Straipsniai: 23

    Atsakymai į klausimus: 50

    Marketingo skyriaus vadovė / UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“)

    Premium

    Asta „Invegoje“ atsakinga už įvairių finansinių priemonių marketingą ir įmonės klientų patirties valdymą, skaito pranešimus ir konsultuoja verslininkus įvairiais finansavimo paieškos ir galimybių klausimais. Turėdama daugiau kaip 17 metų darbo su finansinių ir visuotinės dotacijos priemonių sklaida patirtį, Asta tiki šių priemonių nauda verslui ir tuo, kad net sudėtingiausi finansiniai produktai verslui gali būti pristatyti ir išaiškinti paprastai ir įdomiai, tereikia šiek tiek empatijos ir noro.

    Straipsniai: 2

    Atsakymai į klausimus: 3

    Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

    Premium

    Remigijus yra duomenų analitikas, turintis ekonominį išsilavinimą, o taip pat verslininkas, todėl puikiai žino kiekvieno investuoto euro svarbą. Svarbiausia savo patirtimi laiko žinias, sukauptas ieškant priemonių, būdų ir metodų padidinti interneto rinkodaros pelningumą. Nuo 2000 metų pasinėręs į skaitmeninės komunikacijos vandenyną konsultuoja verslus ir padeda jiems susidėlioti prioritetus, pasirinkti priemones ir metodus pelningai internetinei komunikacijai. RAIBEC | Be efficient online - skaitmeninės rinkodaros agentūra padedanti pasiekti daugiau pardavimų su geresne investicijų komunikacijai grąža. Planuoja ir valdo visą įmonių skaitmeninės rinkodaros procesą, apimantį SEM, SEO, CRO, socialinę komunikaciją, el. pašto rinkodarą ir kitas reikalingas priemones. Yra sukūrę Sales2Go įrankį, leidžiantį automatizuoti reklaminių skelbimų, skydelių, reklaminių kampanijų AdWords ir Facebook tinkluose kūrimą.

    Straipsniai: 13

    Atsakymai į klausimus: 37

    Įkūrėjas, valdybos pirmininkas / „Nextury Ventures”

    Premium

    Verslininkas ir investuotojas, sukūręs savo karjeroje dešimtis verslų, įskaitant pasaulinės sėkmės pasiekusią "GetJar" mobilių aplikacijų platformą.

    Straipsniai: 109

    Atsakymai į klausimus: 1

    Bendraįkūrėjis, vadovas / „Omnisend“

    Premium

    Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, tikintis el. pašto veiksmingumu ir nemirtingumu. Pastaruosius ketverius metus vadovauja vienam sėkmingiausių lietuviškų startuolių – daugiakanalei rinkodaros platformai „Omnisend“. Veda mokymus ir skaito pranešimus lietuvių bei anglų kalbomis Lietuvoje ir už jos ribų. Tarptautinis daugiakanalės inkodaros sprendimas „Omnisend“ veikia net 130 šalių, administruoja daugiau nei 30 tūkst. e. verslų ir kasdien išsiunčia milijonus žinučių!

    Straipsniai: 29

    Atsakymai į klausimus: 0

    Naujausi ekspertai

    Nuotolinių pardavimų Luminor verslo klientams skyriaus vadovė / „Luminor”

    Premium

    Diana yra orientuota į pardavimus ir verslo plėtrą, pasitelkiant modernius ir inovatyvius sprendimo būdus. Finansiniame sektoriuje dirba virš 7 metų, todėl sukaupusi neįkainojamos patirties dirbant su Lietuvos verslais. Pagrindinės konsultavimo sirtys: verslo plėtra su finansinio partnerio pagalba, darbas su komanda ir partneriais siekiant efektyvaus ir pelną generuojančio sprendimo.

    Straipsniai: 0

    Atsakymai į klausimus: 0

    Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“

    Straipsniai: 0

    Atsakymai į klausimus: 1

    Bendraįkūrėjis, internetinio marketingo strategas / Focused Serve

    Straipsniai: 0

    Atsakymai į klausimus: 0

    Skaitmeninių sprendimų įmonės vadovas ir įkūrėjas / MB Kodo vizija

    Straipsniai: 0

    Atsakymai į klausimus: 0

    Operacijų vadovė ir SEO strategė / Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Evolvery“

    Straipsniai: 0

    Atsakymai į klausimus: 6

    Teisininkė, žiniasklaidos teisės ekspertė / Advokatų kontora GLIMSTEDT

    Straipsniai: 1

    Atsakymai į klausimus: 2

    Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.