...

Vartotojo registracija el.parduotuvėje.

Žinių bazė

2012.09.28

Kam reikalinga vartotojo registracija elektroninėje parduotuvėje? Tai daroma dėl saugumo ar dėl kitų priežasčių? Kaip geriau daryti kuriant tokią parduotuvę? Gal galima palikti dvi galimybes- pirkimą prisiregistravus ir be registracijos, nes daugelis nenori registruotis.:

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Dr. Tomas Bagdanskis

Advokatas, vadovaujantis partneris / Advokatų profesinė bendrija „Bagdanskis iLAW“

Publikavimo data: 2012-09-28 16:12

Kam reikalinga vartotojo registracija elektroninėje parduotuvėje?  Registracija yra naudojama tam, kad pačiam vartotojui būtų patogiau (nereikėtų kiekvieną kartą nurodyti savo...

Publikavimo data: 2012-09-28 16:12

Kam reikalinga vartotojo registracija elektroninėje parduotuvėje? 

Registracija yra naudojama tam, kad pačiam vartotojui būtų patogiau (nereikėtų kiekvieną kartą nurodyti savo duomenų, pavyzdžiui, pristatymo adreso). Taip pat kai kurios elektroninės parduotuvės registruotiems vartotojams suteikia paprastesnę naršymo parduotuvės tinklapyje galimybę (pavyzdžiui, tebėti savo pirkimų istoriją, greičiau įdėti prekes į krepšelį ir t.t.). Pagal įstatymus specialaus reglamentavimo nėra.
Iš kitos pusės pačiam paslaugos teikėjui galbūt tai yra irgi paranku, kadangi turint registruotus vartotojus galima jiems teikti susijusius pasiūlymus į jų elektroninį paštą  (jeigu jie sutinka su tuo registracijos metu). Taip pat matyti koks vartotojas daugiau ar mažiau įsigyja prekių (kiek įvykdoma sandorių). Saugumo atžvilgiu, nemanome, kad yra skirtumas, kai tą pačią prekę galima nusipirkti ir prisiregistravus, ir nesiregistruojant.
Reikėtų paminėti ir asmens duomenų apsaugą. Jeigu vartotojas registruojasi, reiškia jo duomenys yra kaupiami (kadangi prisiregistravus užtenka įvesti tik savo slaptažodį ir vartotojo vardą ir galima be papildomų duomenų pateikimo įsigyti prekes). Kadangi duomenys yra kaupiami, tokiu atveju reikia privatumo politikoje nurodyti kokie ir kokiais konkrečiais tikslais yra kaupiami vartotojo duomenys. Taip pat apie duomenų tvarkymą reikia informuoti ir Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją.

Kaip geriau daryti kuriant tokią parduotuvę? Gal galima palikti dvi galimybes- pirkimą prisiregistravus ir be registracijos, nes daugelis nenori registruotis:

Tokią parduotuvę kuriant rekomenduočiau suteikti vartotojui galimybę įsigyti prekes tiek prisiregistravus, tiek ir nesiregistruojant. Registruotiems vartotojams būtų galima sukurti galimybę peržiūrėti jų pirkimų istoriją, taip pat galbūt sukurti kokį nors greitąjį meniu ar kažkokių panašių patogumų, kad vartotojas gautų naudą iš atliktos registracijos.

 

Ekspertai

Dr. Tomas Bagdanskis

Dr. Tomas Bagdanskis

Advokatas, vadovaujantis partneris / Advokatų profesinė bendrija „Bagdanskis iLAW“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.