Kaip vertinti ir optimizuoti nepabaigtus pirkimus?
2019.07.16
Mano svetainėje konvertuojasi tik nedidelė dalis lankytojų srauto. Kaip įvertinti, kokie trukdžiai ir kaip juos pagerinti? Gal yra kokių įrankių, padedančių įsivertinti, ko trūksta?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Tai, ko klausiate, šiais laikais jau yra visa mokslo sritis, kurioje dalyvauja ne vienas, o skirtingų sričių specialistai. Sutrumpintai tai...
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Priežastys, kodėl vartotojai nekonvertuoja, gali būti:
Norėdami išsiaiškinti problemas ir nustatyti, kas trukdo vartotojams konvertuoti, atlikite nesudėtingą eksperimentą. Paprašykite pažįstamo pagalbos ir nesivadovaukite tik vieno žmogaus patirtimi, bet išbandykite bent su keliais. Sugalvokite užduotį, pavyzdžiui, surasti mūsų parduotuvėje X produktą ir nupirkti jį, pasirinkus Y apmokėjimo būdą ir Z pristatymo būdą. Papildomai reikėtų užsakyti A priedą. Duokite šią užduotį ir paprašykite, kad žmogus komentuotų procesą, kas vyksta, ką jis daro, mato, kaip jam sekasi, ką jis galvoja. Stebėkite vykstantį procesą ir tikrai atrasite vietų, kur vartotojas stringa, susiduria su nepatogumais. Tą patį daryti reikėtų asmeniniame kompiuteryje ir išmaniajame įrenginyje atskirai, nes vartotojų patirtis yra skirtinga. Tai nėra tikrasis CRO, kaip turėtų būti atliekamas, nes prielaidos nėra patvirtinamos daugumos statistine imtimi ir gali būtų klaidingos dėl testuotojo asmenybės. Dideliems verslams vadovavimasis paviršutinėmis išvadomis gali pridaryti didelių nuostolių. Smulkiems verslams pasekmės nebūtų tokios skausmingos, todėl tai gali būti vienas pigiausių ir lengviausių būdų pasitikrinti bei rasti klaidas.