Kaip susidoroti su Amazon klientų klausimais?

Žinių bazė

2018.12.11

Robertai, daugiau mažiau vienas užsiimate savo veikla. Kiek suprantu, pardavimų daug. Kaip susidorojate su klientų klausimais?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Robertas Jackus

Direktorius / Abipus pasaulio, UAB

Publikavimo data: 2018-12-11 10:40

Parduodant prekes per FBA, visą klientų aptarnavimą atlieka Amazon (užsakymo paruošimas, pinigų nuskaičiavimas, siuntos numerio pateikimas, klausimų atsakymas, prekių grąžinimai...

Publikavimo data: 2018-12-11 10:40


Parduodant prekes per FBA, visą klientų aptarnavimą atlieka Amazon (užsakymo paruošimas, pinigų nuskaičiavimas, siuntos numerio pateikimas, klausimų atsakymas, prekių grąžinimai ir pinigų grąžinimai ir t.t.). Klientai tiesiogiai klausia manęs kaip pardavėjo, pvz: dėl dydžio patikslinimo ar kada vėl prekę turėsime. Tai būna labai retai 3-4 užklausos per mėn. Siunčiu klientams laiškus apie tai, kad buvo jų prekė pristatyta ir prašau pardavėjo atsiliepim. Tačiau vietoj to, kad paliktų atsiliepimą jie atrašo man tiesiogiai į tą patį laišką ir taip gaunasi papildomos „klientų užklausos“, kurias uždarau, padėkodamas klientui už atsiliepimą.

Ekspertai

Robertas Jackus

Robertas Jackus

Direktorius / Abipus pasaulio, UAB

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.