Ar prekiaujant „Amazon“ svarbu turėti savo prekių ženklą?
2019.05.07
Ar prekiaujant „Amazon“ labai svarbu turėti savo prekių ženklą? Kokie yra pliusai bei minusai ir ar verta daug laiko praleisti kuriant prekių ženklą (pavadinimą, ženkliuką)?
Temos: Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Klaidas Šiuipys
Prekybos „Amazon“ ekspertas, paskyrų administratorius, konsultantas / SHAYZ Consulting
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Prekybos „Amazon“ ekspertas, paskyrų administratorius, konsultantas / SHAYZ Consulting
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Programa „Brand Registry“ turi tikrai svarbių pranašumų („Storefront“, „Enhanced Brand Content“, „Brand Registry Support“ ir kt.). Tačiau tai nėra privaloma....
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Programa „Brand Registry“ turi tikrai svarbių pranašumų („Storefront“, „Enhanced Brand Content“, „Brand Registry Support“ ir kt.). Tačiau tai nėra privaloma. Norint turėti „Brand Registry“, reikia turėti prekių ženklo „Trademark“. Kiek praleisite laiko, nėra svarbu, svarbiausia rezultatas. Galite sumokėti dizaineriui 50 JAV dolerių ir praleisite valandą su juo derindami, o galite patys kurti logotipą ir praleisite tris valandas. Prekių ženklo pavadinimas turi reikšmės, nes pirkėjas jį mato ir jūsų tikslas yra, kad pirkėjas jį prisimintų.