Kaip rasti reklamos specialistą?

Žinių bazė

2017.01.11

Metus laiko dirbu grožio srityje su Italų gamybos aparatu, skirtu veido, kūno problemoms spręsti (tokių, kaip celiulitas, strijos, raukšlės, odos regeneracija). Šiuo metu norėčiau su šitomis grožio procedūromis supažindinti daugiau klientų, reklamuoti kitose šalyse, ieškoti naujų salonų, kurie norėtų pirkti ir dirbti su aparatu tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Tam būtų, reikalinga gera reklama, žinojimas, kur siųsti, kam siūlyti, kaip paruošti tinkamą prezentaciją raštu, sudaryti planą. Tam reikia profesionalo, kuris žinotų, ką daro. Kur tokį specialistą rasti? Kas galėtų patarti, pasiūlyti? Nuo ko pradėti?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2017-01-11 16:47

Performuluosiu klausimą į „kaip rasti digital marketingo specialistą?”, kad būtų aiškiau, nes Jūsų klausimas yra kompleksinis, apimantis įvairias marketingo šakas,...

Publikavimo data: 2017-01-11 16:47

Performuluosiu klausimą į „kaip rasti digital marketingo specialistą?”, kad būtų aiškiau, nes Jūsų klausimas yra kompleksinis, apimantis įvairias marketingo šakas, kuriose reikia atskirų specialistų, o ne vieno „aštunkojo”. Kalbėsiu apie skaitmeninę reklamą: atkreipkite dėmesį į reklamuotojo patirtį, jeigu tai agentūra, pasidomėkite ar jie yra pvz. Google partneriai (plačiau: https://support.google.com/adwords/answer/6102621?hl=lt), nes taip nurodoma, kad agentūra siekia aukščiausių reklamos tikslų ir jų atskaitomybė yra ne vien prieš klientą, bet ir prieš reklamos platformą, todėl reklamuotojas yra labiau suinteresuotas siekti bendro maksimalaus rezultato.

Pasidomėkite ar specialistai turi išsilaikę Google, Facebook sertifikatus, tai taip pat, viena iš garantijų, kad žinios ir taktinės praktikos, reklamos sukūrime, bus taikomos pilnu pajėgumu. Jeigu tai laisvai samdomas specialistas, paprašykite iš jo rekomendacijų, kurias pateikė kitos įmonės, galite paprašyti ir telefono numerio, kad gyvai pasikalbėti.

Visada pasiteiraukite kiek praktikos turi, konkrečiai, Jūsų siekiamose rinkose (Lietuva ir kitos Europos šalys yra du skirtingi dalykai, su skirtingomis galimybėmis). Iš patirties pasakysiu, dažnai geras elektroninės komercijos specialistas nėra toks geras kai prireikia kūrybiškumo arba reikalinga išjudinti nišinę rinką, nes kiekviena rinka turi savo specifiką ir vartotojų lūkesčius, kaip ir kiekviena skirtinga šalis.

Kitas pastebėjimas, galite išsiųsti užklausas kelioms agentūroms ir vėliau pasilyginti pasiūlymus. Tačiau, skaičiai ant popieriaus ne visada yra viskas, nes vienos agentūros žada atvesti daugiau srauto į web puslapį, kitos ieško kokybiškesnio vartotojo ir kompleksinių sprendimų, įtraukia daugiau įvairesnių reklamos kanalų. Geriausia praktika būtų jeigu Jūs gyvai vyktumėte susitikti su potencialiais reklamos specialistais ir pasikliautumėte žmogiškąja intuicija, kada renkatės tuos, su kuriais greičiausiai randate bendrą kalbą, su tais kuriais jaučiate, kad galėsite bendrauti ateinantį pusmetį ar ilgiau.

Papildomai pabrėžiu, kad reklamos agentūra/laisvai samdomas žmogus turi būti skaidrūs ir pačioje pradžioje aiškiai atsakyti į keletą klausimų: “ar teikiate mėnesines/tarpines ataskaitas apie reklamos veikimą? Kaip jos atrodo, kas į jas įeina?”, “Ar Jūs būsite pajungti stebėsenai prie reklamos kanalų platformų?”, “Kokie konkretūs valandiniai darbų įkainiai?”, teiraukitės apie papildomus mokesčius už papildomus darbus, nes kartais eigoje įmonės išaugina savo administravimo išlaidas, o tai kerta verslui per piniginę.

Apskritai, niuansų čia yra apstu, bet labiausiai siūlyčiau pasitikėti tais, kurie ne tik reklamą sudarinės ir transliuos, o tais, kurie prie visa to suteiks vertingų įžvalgų, pasiūlys ar nukreips atlikti papildomus darbus, prieš pradedant reklamą, na tarkime, pasiūlys SEO/UI analizę, suvoks problemas web puslapyje/paslaugoje ir patars kaip reiktų taisyti. Dažnai būna taip, kad reklamuotojas mato problemą, bet apie ją neinformuoja, tiesiog, nesikišdamas į kito darbą, ko eigoje krenta bendras rezultatas ir analizuojant liūdnus duomenis tenka viską pradėti iš naujo.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.