Kainodaros nustatymo ypatumai.
2015.10.05
Ar prekės kainodarai turi įtakos rinka? Kaip teisingai nustatyti galutinę prekės kainą ir į ką atkreipti didžiausią dėmesį ją nustatant (prekės gamintojai EU rinkos dalyviai, prekės pardavimo platforma – el. prekyba, prekės pirkejai – ne EU rinka).
Temos: Marketingas, Pardavimai, Teisė.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Petras Petkevičius
Verslo plėtros vadovas / DevSlate Group
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Verslo plėtros vadovas / DevSlate Group
Publikavimo data: 2015-10-05 19:17
Taip, prekės kainodaros formavimui rinka turi daug įtakos. Nustatant kainą reikia įvertinti: 1) Ar EU prekės gamintojas yra vienas ar...
Publikavimo data: 2015-10-05 19:17
1) Ar EU prekės gamintojas yra vienas ar keli / daug.
2) Jei keli / daug – ar jie gamina tokias pačias / panašias prekes.
3) Tokiu atveju, jei yra keli / daug gamintojų, kaina turi būti formuojama atsižvelgiant į rinkos lyderio toje srityje kainodarą.
4) Ar galimi alternatyvūs gamintojai, ne tik iš EU? Jei jūs parduodate per el. prekybą prekes, neturinčias brand’inio / prekės ženklo išskirtinumo, tai realiai konkuruojate ir su kitų regionų alternatyviais gamintojais.
5) Kita vertus, jei jūsų pardavimo kanalas yra el. prekyba, jūs rekomenduotinai galite aktyviai naudoti šios prekybos skatinimo priemones, kaip Google AdWords, Yandex Direct (NVS šalių regionui) bei galimai – reklama Facebook’e bei kituose socialiniuose tinkluose. Todėl, formuojant kainodarą, svarbu įsivertinti marketingo rezervą / biudžetus internetinių kampanijų vystymui ir tai įtraukti į prekės kainą.