Dėl Google Analytics kategorijų
2019.03.04
Sveiki, analizuojame su „Google analytics” savo auditoriją. Paaiškinkite prašau, koks skirtumas tarp šių trijų kategorijų. T.y., kai žiūrime „Interests” (domėjimos sritis) pateikia tris blokus: „Affinity category” (reach), „In Market Segment” ir „Other Category”.
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-03-04 11:08
„Google“ apibrėžia „Affinity“ kategorijas kaip plačias turinio kategorijas, kurios identifikuoja vartotojus pagal jų gyvenimo būdą. Tai dalykai, kurie traukia žmogų...
Publikavimo data: 2019-03-04 11:08
„In Market” – tai trumpojo laikotarpio vartotojų susidomėjimas ir paklausa tam tikrais dalykais. Artėjant vasaros sezonui yra natūralu, kad žmonės pradeda ieškoti kur ir kaip praleis atostogas. Šiuo laikotarpiu auga žmonių susidomėjimas kelionėmis. Prieš šventes žmonės ieško dovanų ir taip išreiškia savo susidomėjimą apsipirkimui. Tai labiau kintantis ir dažniau momentinis susidomėjimas priklausomai nuo aplinkos ir rinkos faktorių. Tai vartotojai, kurie einamuoju metu aktyviai ieško informacijos ir domisi tam tikromis sritimis.
„Other” – visi kiti vartotojai kurie nebuvo priskirti Affinity arba In Market grupėms.