Kaip kurti „Google Ads“ raktinius žodžius?

Žinių bazė

2019.04.03

Ar „Google Ads“ raktinius žodžius kurti naudojant „phrase“, „exact match“ ar „default“?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2019-04-03 9:00

Raktinių žodžių atitikties tipai suteikia galimybę kontroliuoti, kurios „Google“ paieškos gali suaktyvinti skelbimą. Galite naudoti plačią (broad) atitiktį, kad skelbimai...

Publikavimo data: 2019-04-03 9:00

Raktinių žodžių atitikties tipai suteikia galimybę kontroliuoti, kurios „Google“ paieškos gali suaktyvinti skelbimą. Galite naudoti plačią (broad) atitiktį, kad skelbimai būtų rodomi plačiai auditorijai, arba tikslią (exact) atitiktį, kad pasiektumėte konkrečias klientų grupes. Kad neprarastumėte potencialių klientų, galima rodyti skelbimus pagal artimus plačios atitikties keitiklio, frazės atitikties (phrase) ir tikslios atitikties raktinių žodžių variantus. Artimi šių atitikties tipų variantai gali apimti netaisyklingai parašytus žodžius, vienaskaitos ar daugiskaitos formas, akronimus, santrumpas, diakritinius ženklus ir tos pačios šaknies žodžius (pavyzdžiui, grindys ir grindinys), o pasirinkus tikslios atitikties raktinius žodžius – ir vienodą reikšmę turinčias užklausas. Siūlyčiau kurti kampaniją, kurią sudarytų trys reklamos grupės („Ad Groups“), kiekviena grupė atstovautų skirtingo tipo raktažodžiams. Taip galėsite efektyviau pamatuoti, kuri raktažodžių tipų grupė jums tinkamesnė.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.