Kas vyksta su per FBA pirktu produktu, kai pirkėjas grąžina jį atgal? (Amazon)

Žinių bazė

2019.01.30

Kas vyksta su per FBA pirktu produktu, kai pirkėjas grąžina jį atgal? Jei jis ne taip supakuoja, kaip gavo, ar „Amazon“ vėl paruošia produktą?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Robertas Jackus

Direktorius / Abipus pasaulio, UAB

Publikavimo data: 2019-01-30 9:29

Galima rinktis, kur prekės grąžinamos – į FBA sandėlius ar į jūsų sandėlį („prep“ centrą ar 3PL sandėlį). Jei pirkėjas...

Publikavimo data: 2019-01-30 9:29


Galima rinktis, kur prekės grąžinamos – į FBA sandėlius ar į jūsų sandėlį („prep“ centrą ar 3PL sandėlį). Jei pirkėjas grąžina prekę į FBA, ją patikrina, ar nėra vizualių pažeidimų, ir prireikus perpakuoja: pakeičia maišelį, dėžutę į paprastą ir grąžina į jūsų „Inventory“. Jei prekė sugadinta, įtraukia į „Unfulfillable Inventory“ (tada galite sunaikinti arba atsisiųsti į savo sandėlį). Pasitaiko, kad sugadintą prekę (pvz., megztinis su skyle kišenėje) perpakuoja ir grąžina į „Inventory“ kaip „Sellable“. Ir jis vėl grąžinamas, tuomet vėl gali perpakuoti ir grąžinti į apyvartą. Tokių atvejų būna su 2–3 proc. grąžintų prekių. Tuomet parsiunčiu visą kiekį į savo sandėlį, kad detaliai patikrintų kiekvienos prekės būklę ir geras prekes išsiųstų atgal į FBA sandėlius.

Ekspertai

Robertas Jackus

Robertas Jackus

Direktorius / Abipus pasaulio, UAB

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.