Kaip atrodo „Amazon“ prekių pristatymas, jo problemos, grąžinimas, pretenzijos?

Žinių bazė

2019.01.30

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Robertas Jackus

Direktorius / Abipus pasaulio, UAB

Publikavimo data: 2019-01-30 10:11

Prekes pristato „Amazon FBA“, kontaktus su klientais dėl jų problemų, „refundų“, „returnų“ sprendžia „Amazon Customer Support“. Jei prekės pristatomos per...

Publikavimo data: 2019-01-30 10:11

Prekes pristato „Amazon FBA“, kontaktus su klientais dėl jų problemų, „refundų“, „returnų“ sprendžia „Amazon Customer Support“. Jei prekės pristatomos per vėlai dėl FBA ar kurjerių kaltės, pavyzdžiui, žadėjo per dvi darbo dienas, pristatė per tris, klientas paprašė „refundo“ ir grąžino prekes. Tada „Amazon“ automatiškai grąžina FBA mokesčius.

Ekspertai

Robertas Jackus

Robertas Jackus

Direktorius / Abipus pasaulio, UAB

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.