Kaip valdyti patirtus nuostolius?
2019.07.16
Mūsų parduotuvė garantuoja pinigų grąžinimo garantiją ir paskelbė nuolaidų kuponus per nuolaidų portalus. Tačiau vienas klientas nupirko 50 vnt. ir atsisakė prekės po 14 dienų ir mes turėjome grąžinti pinigus. Tuo pačiu laikotarpiu buvo pasinaudota ir nuolaidų kuponais gerokai daugiau, nei mes planavome, kas mums irgi buvo nenaudinga. Patyrėm nuostolių. Kaip valdyti?
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Giedrius Čiurinskas
Generalinis direktorius / „Colemont“
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Generalinis direktorius / „Colemont“
Premium
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Patirtus nuostolius galima suvaldyti apsidraudus Pardavimų perviršio draudimu. Draudimo tikslas - apsaugoti ir iš anksto suplanuoti įmonės marketingo biudžetą, jei...
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Draudimo apsaugą galima pritaikyti įvairioms šių prekių pardavimų skatinimo akcijoms tokioms kaip:
Kuponų pateikimas
Lipdukų, etikečių, pakuočių surinkimas
Užsiregistravimas išsiuntus SMS žinutę, telefonu
Užsiregistravimas internetu, užpildžius anketą
Pirk 2+1 nemokamai
Produkto išbandymas nemokamai
Pinigų grąžinimo garantija
Pinigų išsigryninimas ir kt.