Dėl paspaudimo kainos Amazon.com

Žinių bazė

2018.12.11

Dėl paspaudimo kainos Amazon.com (angl. pay per click), kaip nustatyti, kada mes galime mažinti reklamos kainą arba ją šalinti? O gal to nedaryti?


Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Klaidas Šiuipys

Prekybos „Amazon“ ekspertas, paskyrų administratorius, konsultantas / SHAYZ Consulting

Publikavimo data: 2018-12-11 8:59

Reklamą rekomenduoju palikti aktyvią, net ir po produkto starto. Kąštus mažinkite optimizuodami paspaudimų kainas ir atradę geriausiai konvertuojančius raktinus žodžius...

Publikavimo data: 2018-12-11 8:59


Reklamą rekomenduoju palikti aktyvią, net ir po produkto starto. Kąštus mažinkite optimizuodami paspaudimų kainas ir atradę geriausiai konvertuojančius raktinus žodžius galite palikti tik juos. Amazon PPC turi nuolat būti optimizuojama. Per reklamą jūs keliate naturalius pardavimus. Tai yra uždaras ratas. Naturalūs pardavimai yra tiesiogiai proporcingi reklamos pardavimams. PPC pardavimai padeda ,,išlaikyti” prekės kortelės tam tikrų raktinių žodžių reitingą.

Ekspertai

Klaidas Šiuipys

Klaidas Šiuipys

Prekybos „Amazon“ ekspertas, paskyrų administratorius, konsultantas / SHAYZ Consulting

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.