...

VERSLO ISTORIJA: „Konkurentai turėjo bazę, o mes – degančias akis“

Verslas

2013.11.02

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: .

VERSLO ISTORIJA: „Konkurentai turėjo bazę, o mes – degančias akis“

Tada Rimkevičius BFL/Butauto Barausko nuotr.

T. Rimkevičius sako visą gyvenimą norėjęs vieno dalyko – dirbti tekstilės srityje. Ji jam atrodė įdomiausia, būtent jos paslapčių mokėsi studijuodamas. Tad visiškai nenuostabu, kad galiausiai tekstilė tapo verslu.

Vyro kelias į verslo pasaulį prasidėjo pirmaisiais nepriklausomybės metais. „Iki tol buvo kelios įmonėlės, bet man labai pasisekė, nes vos baigęs studijas pradėjau dirbti įmonėse, vienaip arba kitaip susijusiose su mano specialybe. Tai man buvo paprasčiausiai įdomu. Nuo to viskas ir prasidėjo.

Vienu metu dirbome su keliais vokiečiais, bet nei manęs, nei kolegos netenkino jų idėjos, darbo kokybė, todėl įkūrėme savo įmonę, užsiimančią kojinių mezgimu ir prekyba. Nusipirkome įrenginius, pradėjome gaminti. Patys dirbome ir krovikais, ir kuo tik reikėjo… Kolega buvo dirbęs meistru, tad mes irgi buvome ir meistrai, ir technologai. Su juo bei dar viena kolege viską ir pradėjome“, – pačią pradžią prisiminė „Skinijos“ vadovas.

 

„Mes turėjome jaunystę ir entuziazmo. Pasirodo, turint tiek galima nuveikti žymiai daugiau nei su didele

baze ir daug žmonių. Aišku, lengva nebuvo, tačiau džiaugėmės viskuo: ir pirma eksportuota kojine, ir pirmu pasiektu milijonu”

T.Rimkevičius

 

Tada, 1996-aisiais, į jaunų verslininkų norus daug kas žiūrėjo kritiškai, net pašaipiai. Juk tuo metu dar veikė milžiniški tekstilės fabrikai, o žmonės norėjo pigių ir paprastų dalykų.

„Visi trys buvome iš tekstilės srities, todėl žinojome, ką darome. Nuo pat pradžių atsidūrėme įdomioje situacijoje. Visi mums sakydavo: „Kojinės? Jūs gal išprotėjote?“ Juk Lietuvoje buvo trys dideli kojinių fabrikai, siūlantys nesuvokiamą kiekį produkcijos: vieni 10 milijonų, kiti – 11 milijonų, treti – 22 milijonus. Mūsų klausė, ką darome. Juk šitokia konkurencija, o Lietuvoje tik trys milijonai gyventojų.

Kaip „Skinijai“ pavyko įsiterpti tarp tų milžinų ir galiausiai juos įveikti, skaitykite naują „bzn start“ lapkričio mėnesio verslo žurnalą, kur rasite visą straipsnį apie Tado Rimkevičiaus sėkmingai išplėtotą lietuvišką verslą, kuris per metus vidutiniškai per metus vidutiniškai parduoda net 5.000.0000 kojinių ir pėdkelnių!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.