...

Verslo idėja. „Pastatytas namas – dar ne namai“

Verslas

2014.01.15

Autorius: Rasa Petrauskaitė

Temos: .

Verslo idėja. „Pastatytas namas – dar ne namai“

Linas Tubutis Asmeninio albumo nuotr.

Taip teigia Linas Tubutis, Kretingoje turintis baldų projektavimo ir gamybos įmonę „Lintuva“ bei parduotuvę, kurioje siūlo išskirtinius ir išliekamąją vertę turinčius daiktus. L. Tubučio verslo tikslas – kad nestandartiniai baldai ir originalūs daiktai sukurtų namų išskirtinumą bei jaukią aplinką.

Prioritetas – ryšys su klientais

Nuo mažens konstruoti mėgęs Linas prieš dvejus metus nusprendė atsisakyti samdomo darbo ir imtis širdžiai mielos veiklos – gaminti baldus.

L. Tubučio įsteigta įmonė pagal individualius užsakymus gamina vaikų, biuro, prieškambario, virtuvės, svetainės bei miegamojo baldus, išskyrus minkštuosius. Nestandartiniai baldai gaminami pagal kiekvieno kliento norą.

„Tai individualūs baldai ir pritaikyti konkretiems namams. Taip kiekvienas žmogus savo namuose gali turėti ką nors išskirtinio“, – akcentuoja L. Tubutis.

Verslininko žodžiais, šiame versle negalima būti sėsliam. Tam, kad originaliau pagamintum, būtina nuolat ieškoti naujovių.

Kaip ir kiekvienas verslininkas, L. Tubutis susiduria su problemomis. Jis išskiria vieną – darbuotojų trūkumą. „Darbui sudarytos tinkamos sąlygos, bet kodėl nėra darbuotojų – lieka neatsakyta“, – teigia „Lintuvos“ savininkas.

Kurdamas verslą L. Tubutis aiškiai nusistatė prioritetus – kokybė, sąžiningumas ir šiltas bendravimas su klientais.

„Mes neskaičiuojame laiko darbui ir nevergaujame pinigams. Mūsų požiūris – dirbti nuoširdžiai, su atsidavimu ir, svarbiausia, palaikant ryšį su klientais“, – pabrėžia verslininkas. Būtent šių prioritetų laikymasis lemia klientų teigiamus vertinimus.

Verslininkas prisipažino vis dažniau sulaukdavęs klientų pastebėjimų, kad prie išskirtinių baldų reikia ir originalių daiktų. Taip, anot jo, žmonai Jovitai kilo idėja atidaryti parduotuvę.

Be monotonijos

Šiemet į vyro verslą įsitraukusi žmona pasišovė atidaryti tokią parduotuvę, kurioje kretingiškiai (ir ne tik) galėtų įsigyti išskirtinių ir išliekamąją vertę turinčių daiktų. Tiesa, tai ne tik parduotuvė, bet ir Lino biuras. „Šis netradicinis sprendimas itin patogus klientams“, – šypteli verslininkas.

„Manęs nedomina blizgučiai. Mane domina originalūs ir kokybiški darbai, kurie verti kretingiškių“, – apie pasiūlą kalba Jovita, sprendžianti, koks daiktas atsiras lentynose.

Parduotuvėje galima įsigyti keramikos, žalvario dirbinių, žvakių, smilkalų, prabangių kvapų, profesionalių menininkų paveiklsų, įvairių žaislų, lino gaminių, šviestuvų ir kitų daiktų, padėsiančių kurti šiltą ir jaukią aplinką. Šių prekių gamintojai – italai, prancūzai, belgai, ir, žinoma, lietuviai.

Parduotuvėje gausu išskirtinio dizaino daiktų, kurių įprastuose prekybos centruose nerasi. Arba, kaip kalba Jovita, galima rasti, bet vėliau supranti nusipirkęs bevertį daiktą.

J. ir L. Tubučiai nemėgsta monotonijos, todėl savo mažoje, bet jaukioje parduotuvėje nuolat keičia prekių asortimentą. Taigi to paties daikto, kaip ir baldų, keli pirkėjai neįsigyja.

Verslininkai siekia, kad pas juos atėję žmonės ne tik pamatytų originalių darbų, bet ir sulauktų patarimų, kaip jaukiai įsikurti namuose. Ateityje planuojama rengti šeštadienio popietes su kava, kurių metu būtų galima dar labiau įsigilinti į žmonių norus ir patarti.

Kiekvienas žmogus – potencialus klientas

Tubučių šeimos įkurta parduotuvė-biuras itin populiari tarp pirkėjų, ieškančių dovanų. „Mes siūlome tik funkcionalius ir išskirtinius daiktus“, – populiarumo priežastį įvardija verslininkai.

Jovita pirkėjams, norintiems įsigyti interjerą puošiančių detalių, pataria nepirkti skubotai: „Namuose turi būti tik tie daiktai, kurie iš tikro turi būti.“ Moteris pastebėjo, kad namų jaukumui sukurti dažniausiai renkamasi žvakės ir kvapai.

Pagrindinės parduotuvės klientės, žinoma, yra moterys, tačiau Jovita pažymi, kad kiekvieną žmogų reikia priimti kaip potencialų pirkėją.

Į parduotuvės atidarymą investuota arti 10 tūkstančių litų. Suma galėjo būti ir didesnė, bet verslininkams pavyko kai kurias prekes gauti konsignacijos būdu. Tačiau, kaip pažymi Linas, rasti tokių tiekėjų retai pavyksta.

Tris mėnesius nauja veikla užsiimanti šeima drąsiai teigia, kad tinkama pasiūla patraukia dėmesį. „Nesigailime, kad atidarėme parduotuvę-biurą. Nors ji maža, bet vienintelė Kretingoje“, – džiaugiasi J. ir L. Tubučiai. Pasak jų, svarbiausia yra užsibrėžti tikslą ir jo siekti, nepasiduoti užklupus pirmai nesėkmei.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.