...

Verslo idėja kilo iš asmeninių poreikių

Verslas

2013.11.21

Autorius: Veronika Bielinė

Temos: .

Verslo idėja kilo iš asmeninių poreikių

Nikolajus Čeremnychas Asmeninio albumo nuotr.

Prieš trejus metus jaunuolis iš Ukrainos nutarė Lietuvoje įkurti elektroninę parduotuvę Lesiai.lt. Vos 23-ejų Nikolajus Čeremnychas sutiko papasakoti, kaip kilo idėja kontaktiniais lęšiais prekiauti virtualiai. Šiuo metu Nikolajus yra ne tik elektroninės parduotuvės Lesiai.lt vienas iš įkūrėjų, bet ir vadovauja UAB „Desmita Solutions“.

N. Čeremnychas ketvirtoje klasėje su šeima atvyko į Lietuvą, nes Ukrainoje gyvenimas tapo itin sunkus. Įvykiams klostantis palankiai Nikolajus ėmėsi verslo. Šis verslas – dviejų draugų, nepatenkintų aptarnavimu ir kainomis vietinėse optikose, idėja.

„Nebuvo taip, kad susėstume ir ilgai diskutuotume, kokio verslo imtis – viskas nutiko savaime. Mes, du akiniuočiai studentai, kurių kišenėse kartais švilpavo vėjas, vis dažniau ėmėme užsisakinėti kontaktinius lęšius iš užsienio. Greitai supratome, kad pirkdami internetu už tokios pačios kokybės prekę mokame kur kas pigiau, net jei papildomai kainuoja siuntimas. Netrukus ėmėme užsakinėti kontaktinius lęšius ne tik su, bet ir artimiesiems bei draugams.

Tada ir pradėjome svarstyti galimybę šį procesą dar labiau palengvinti. Nutarėme, kad jei tokia elektroninė parduotuvė egzistuotų Lietuvoje, klientai prekes gautų ir greičiau, ir pigiau“, – verslo pradžią prisiminė Nikolajus.

Pradėti kontaktinių lęšių verslą jaunuoliui buvo drąsiau dar ir todėl, kad prieš tai dvejus metus pats dirbo optikoje. Tačiau, pasak pašnekovo, skeptiškai žvelgiančių netrūko.

Pirmieji treji metai verslui yra labai svarbūs

Paprastai treji metai versle atrodo gana trumpas laikotarpis, bet ne plėtojamam internete. Pradėjus veiklą vienas pagrindinių įmonės tikslų buvo sukurti tokį prekių ženklą, kuris klientui keltų pasitikėjimą. Kad tai pasiektų, lesiai.lt vadovas pirmiausia orientavosi į kokybę.

Pastebėjus, kad daugiausia klientų yra sostinėje, buvo nuspręsta dar labiau palengvinti apsipirkimą – atidaryti optikos saloną, kuriame galima internetu užsakytas prekes atsiimti nemokamai. Treji metai darbo įrodė, kad įmonė gali dirbti stabiliai ir užsitikrinti augimą.

„Tai leido investuoti nemažus pinigus į profesionalią akių patikros kabineto įrangą. Patį saloną stengėmės įrengti tokį, kokiame norėtume lankytis ir patys: jauki atmosfera, laukiant galimybė pažaisti stalo žaidimus, nemokama kava, nepriekaištingas aptarnavimas. Taip pat užmezgėme tvirtą ryšį su vardinių rėmelių partneriais užsienyje, bendraujame tiesiai su gamintojais ir šiuo metu galime pasiūlyti 40 skirtingų rūšių kontaktinių lęšių bei 200 vardinių akinių rėmelių“, – verslo patirtimi dalijosi Nikolajus.

Planai – ambicingi

„Nieko nenustebinsiu pasakydamas, kad orientuojamės į klientų poreikius ir siekiame, kad jiems būtų patogu. Viskas labai paprasta – jei prekę įsigijęs žmogus bus patenkintas, grįš dar kartą. Elektroninė parduotuvė Lesiai.lt veikia kaip puikiai suteptas mechanizmas, todėl dabar didžiausi planai – plėsti optikų tinklą ir atidaryti kelias parduotuves kituose miestuose, be to, norime plėstis į Latviją, Estiją, Lenkiją bei Suomiją“, – apie planus pasakojo pašnekovas.

O tiems, kurie galvoja apie savo verslą, Nikolajus palinkėjo: „Privalu tikėti savo produktu ir verslo idėja, žinoti, kad būtent tikėjimas veda geriausio rezultato link. Pastangos – taip pat svarbus veiksnys sėkmei.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.