...

Verslą pradėjo siekdama atkurti kelionių jausmą namuose

Verslas

2022.09.26

Autorius: Raminta Žalkauskaitė

Temos: , .

Verslą pradėjo siekdama atkurti kelionių jausmą namuose

Barbora Guobytė-Navickė Asmeninio albumo nuotrauka

Kelionių blogerė Barbora Guobytė-Navickė (28) sako, kad jau dvejus metus vykdomo verslo thetravelresidence.com idėja gimė iš polinkio keliauti ir atrasti naujas vietas. Keliaudama skirtingose šalyse matydavo įvairias dekoro detales, kurios puošdavo viešbučius, kavines bei namus, kurias po kurio laiko pradėjo vežtis, kad atkurtų tą kelionių jausmą namuose. Per pandemiją, kai buvome priversti būti vienoje vietoje, tas noras itin sustiprėjo.

Pašnekovė sako, kad norėjo turėti savo verslą, kuris teiktų prasmę ir leistų kurti bei padėti žmonėms, tačiau viskas pradėjo realizuotis, kuomet pati susidūrė su problema norėdama pasipuošti savo namus: „Buvau išsirinkus norimus fotografijos print‘us ir pradėjau ieškoti jiems tinkamų rėmelių. Prasidėjo važinėjimas po namų dekoro parduotuves, bandant rasti tinkamus rėmelius išsirinktiems print‘ams ir vis taip išeidavo, jog kažkuris dydis vis tiek netikdavo (atskirai įsigytai fotografijai reikia atitinkamo rėmelio, tinkamo dydžio, spalvos ir t.t.). Viskas procesas užtruko tiek laiko ir kantrybės, kad pagalvojau, kad tikrai viskas galėtų būti paprasčiau. Ėmiausi kurti paprastesnį procesą, kuris leistų lengvai įsigyti norimą fotografiją ir po kelių savaičių gauti jau kabinimui paruoštą sienos dekorą. Nuo tada produktų tobulinimas bei kitų prekių namams plėtra vyksta palaipsniui“.

Vartotojų poreikiai skirtingose rinkose skiriasi

Apie sukurtą sienų dekorą pradėjo domėtis draugai bei Barboros rašomo kelionių tinklaraščio oftenoutofoffice.com skaitytojai, taip gimė thetravelresidence.com projektas, kur gali padėti norintiems kelionių jausmą atkurti savo namuose. Šiuo metu prekiauja sienos dekoru – jos fotografijų printais, o siuntimas nemokamas visada ir į visas šalis.

„Printai gaminami kiekviename žemyne, kadangi norime gaminti prekę kuo arčiau kliento. Taip saugome aplinką bei siųsdami trumpiau taupome kliento laiką. Vaizdai yra įvairių miestų bei gamtos peizažai, tačiau visus juos vienijanti tema – kelionės. Pradėjus vykdyti veiklą labai daug sužinojau apie savo klientus – ką jie mėgsta, kas svarbu, ko nenori ir pan. Per šiuos pastaruosius metus tikrai pastebėjau, kad vartotojų poreikiai skirtinguose rinkose skiriasi, tad stengiamės adaptuotis pagal regioną, tačiau visus vienija noras gauti kokybišką prekę patogiai ir greitai. Dėl to siūlau nemokamą pristatymą visiems vartotojams, pati to tikiuosi, kai perku prekes, dėl to ir savo klientams tą taikau“, – pastebi moteris.

Konkurentai iš viso pasaulio

Šią idėją ji įgyvendino naudodama savo profesinę patirtį, kelionių įspūdžius (nuotraukos, kontaktai, pamatyti produktai) ir e-komerciją. Sujungdama šiuos elementus į bet kurį pasaulio kampą gali išsiųsti norimas prekes. Didžioji dalis verslo yra elektroninėje erdvėje – duomenys, klientai, prekių vizualai.

Barbora sako, kad konkurencija yra didelė, nes tai e-komercijos verslas – internetu gali pasiekti labai daug, tačiau tavo konkurentai taip pat yra iš viso pasaulio. Šiuo metu daugiausiai naudojami kanalai yra socialinė medija, o apie prekės ženklą bei jos vystymą pasakoja per thetravelresidence.com puslapį, asmeninį kelionių tinklaraštį, Instagram bei TikTok platformose.

„Man asmeniškai ši veikla labai įdomi, kadangi kasdien galiu išgyventi savo meilę naujų šalių bei platesnio pasaulio pažinimui. Keliaudama galiu ne tik kurti verslą ir mėgautis, bet ir dalintis su kitais, atnešdama tai į jų namus“, – džiaugiasi verslininkė.

Nereikia pradžioje visko sukurti idealiai

Šiuo metu tai mažas verslas, viską daro pati, tad ir iššūkių niekada netrūksta. Ji sako, kad kai pradžioje neturi kolegų, su kuriais gali pasitarti ar permąstyti naujas idėjas, tai gali demotyvuoti. „Dažnai didžiausias skeptikas pradedančiajame versle būni pats sau, aš dažnai pagaunu pati save šioje vietoje. Natūralu, kad einant verslo keliu kyla dvejonių, kartais per daug permąstai, bet stengiuosi neužsistovėti abejonėse ar apmąstymuose, kad gal kažkas nepavyks, o ryžtis pamėginti ir tuomet jau žiūrėti kaip seksis. Po truputį ateina supratimas, kad verslo darymas yra ilgas kelias, kaip maratonas ir stengiuosi kiek įmanoma daugiau mėgautis pačiu procesu.

Svarbiausia pamoka, kurią teko išmokti pradžioje – nereikia visko sukurti idealiai iš pirmo karto. Geriau judėti palengva ir efektyviai sukurti papildomas vertes. Jeigu tikėsiesi sukurti kažką idealaus, tai truks labai ilgai ir rezultatas vis tiek bus pasikeitęs nuo norimų lūkesčių. Patarčiau visiems pradedantiesiems verslininkams nebijoti ir tiesiog pradėti“, – sako pašnekovė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.