...

Tonizuojantis vilniečio verslas

Verslas

2013.02.04

Autorius: Dario Malinowski

Temos: , , .

Tonizuojantis vilniečio verslas

Deivis Gvozdzinskas Asmeninio albumo nuotr.

Turėti savo tikslą ir nekreipiant dėmesio į aplinkinius eiti pergalės link – šį gyvenimo kredo išsikėlė vilnietis Deivis Gvozdzinskas, nuo praeitos vasaros plėtojantis naujos kartos energinio gėrimo „PachmelSTOP“ projektą. Ambicingas vaikinas ne tik nori palikti pėdsaką kovoje su nuovargiu, bet ir įrodyti, kad lietuvių sumanumui bei verslumui ribų nėra.

Nuosava veikla iš esmės pakeitė aktyvaus, įvairių idėjų nestokojančio vaikino gyvenimą. Jėgas įvairiose srityse (nuo statybų iki aktyvaus pardavimo) bandęs ir atsiradus progai pasimatuoti verslininko drabužį sumanęs D. Gvozdzinskas daug negalvodamas nėrė į verslo sūkurį. Pasak pašnekovo, tonizuojamojo gėrimo idėja kilo stebint kenčiančius nuo savaitgalinio nuovargio kurso draugus.

„Visi puikiai žinome, kaip siautulingai leidžia savatgalius šiuolaikinis jaunimas. Norėjosi sukurti produktą, kuris padėtų atgauti jėgas prasidėjus naujai darbo savaitei ir efektyviai kovoti su kamuojančiu nuovargiu“, – akcentuoja „PachmelSTOP“ projekto sumanytojas ir UAB „The Best Drinks“ direktorius.

„PachmelSTOP“ – unikalus gėrimas Lietuvos rinkoje. Pasak D. Gvozdzinsko, priešingai nei kitų energinių gėrimų, užtvindžiusių šalies parduotuvių lentynas, jo kompozicijoje nėra dirbtinių cheminių elementų. Dėl to naują produktą galima pavadinti atgimimu iš gamtos rankų.

Jaunas verslininkas neslepia, kad kelias nuo idėjos iki galutinio produkto, pasiekiamo vartotojui, užtruko. Tai lėmė žinių stygius ir daug pastangų pareikalavusi verslo partnerio paieška. Galiausiai natūralaus energinio gėrimo idėja pavyko sudominti seną pažįstamą. Jis į parengiamuosius projekto darbus investavo apie 70 tūkst. litų.

Deja, verslių bičiulių sumanymas vykdyti gamybos procesą Lietuvoje žlugo. Kadangi šalies išpilstytojai, į kuriuos buvo kreiptasi pagalbos, atsisakė padėti, teko skubiai ieškoti alternatyvių variantų. Laimė, verslo partneriais tapusiems vilniečiams pavyko sudominti Vokietijos ir Lenkijos įmones. Jos ne tik teikia lietuviams reikalingas gamybos procese žaliavas, bet ir išpilsto galutinį produktą į 0,5 l talpos skardines.

Lietuvos išpilstytojų abejingumas – tai tik viena iš daugelio neigiamo stambių šalies verslo subjektų požiūrio į pradedančiuosius apraiškų, su kuriomis teko susidurti D. Gvozdzinskui.

„Su liūdesiu tenka pripažinti, kad rinkos sąlygos sukurtos dideliems gamintojams, kuriems talkina didžiausių prekybos centrų atstovai. Dėl to atsakingai pareiškiu, kad Lietuvos rinka jau net ne monopolinė, o oligopolinė“, – pabrėžia vilnietis verslininkas.

Pasak D. Gvozdzinsko, susiklosčiusi situacija nė kiek nesumažino ryžto plėtoti pradėtą veiklą ir pristatyti Lietuvos rinkai savo sukurtą gėrimą.

„Kone kasdien sulaukdamas kritikos iš aplinkinių ir matydamas uždaromas prieš nosį duris galiu tik žvelgti į savo vidų ir kartoti: tai yra mano idėja ir neleisiu niekam jos sumenkinti“, – ryžtingai teigia lietuviško energinio gėrimo sumanytojas.

Nesulaukęs itin didelio susidomėjimo savo produktu sostinėje, iniciatyvus vaikinas nenukabino nosies ir pasuko mažesnių šalies vietovių link. Šiuo metu energinis gėrimas po truputį skinasi kelią į Kauno, Šiaulių mažųjų parduotuvių lentynas. Skardinių, pažymėtų prekių ženklu „PachmelSTOP“, galima rasti kai kuriuose naktiniuose klubuose ir baruose.

Jaunatviška įmonė, kurioje, be D. Gvozdzinsko, dirba dar vienas žmogus, naudojasi partizaninės rinkodaros principais. Negalėdami skirti daug pinigų reklamai vaikinai sumaniai išnaudoja internetą. Vienas pasirinktų būdų – produkto paskyra feisbuke, kuri subūrė daugiau nei 50 tūkst. gerbėjų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio.

„The Best Drinks“ vadovo teigimu, nemažą jų dalį sudaro lietuviai, išvykę uždarbiauti į užsienį. Jaunas verslininkas neslepia, kad šis susidomėjimas verčia galvoti apie naujus platinimo kanalus. Pasak D. Gvozdzinsko, jie galėtų padėti labiau išpopuliarinti produktą tarp pirkėjų.

„Susidomėjimas „PachmelSTOP“ tarp lietuvių emigrantų yra išties didelis. Nuolat sulaukiame laiškų su klausimais, kada gėrimo bus galima įsigyti Didžiojoje Britanijoje ar Airijoje“, – teigia 22-ejų vilnietis. Verslininkas taip pat neatmeta galimybės žengti į kaimynių Latvijos, Estijos ir Kaliningrado rinkas, bet tam, pasak jo, būtina sustiprinti pozicijas Lietuvoje.

Atsidavęs nuosavai veiklai vaikinas ragina ir kitus jaunus žmones būti verslius, nebijoti imtis iniciatyvos.

„Nustokite bambėti ir liaukitės ieškoti kaltųjų, neva atsakingų už jūsų nesėkmes. Viskas jūsų pačių rankose. Nebijokite svajoti ir turėti norų, o išgryninę juos neužtrukite įgyvendindami“, – pabrėžia D. Gvozdzinskas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.