...

Susikūrė sau darbo vietą Klaipėdoje

Verslas

2023.02.13

Autorius: Nijolė Simaitienė

Temos: .

Susikūrė sau darbo vietą Klaipėdoje

Rūta Bružaitė Asmeninio archyvo nuotr.

Klaipėdietė Rūta Bružaitė, atsiradus progai, verslo ėmėsi gimtajame mieste. Įsteigusi veterinarijos centrą „Džo“ pati susikūrė sau darbo vietą Klaipėdoje. Mergina atskleidžia, jog dar vaikystėje, leisdama laiką gyvūnų apsuptyje, suprato norinti tapti veterinarijos gydytoja. Svajonė nepakito ir didelė aistra šunims bei katėms leido Rūtai žengti pirmuosius verslo žingsnius. 

Baigusi LSMU veterinarijos akademiją, studijų metais gilinusi žinias praktikų metu, šiuo metu Rūta tobulinasi rengiamuose seminaruose, kongresuose užsienyje ir Lietuvoje. „Pati idėja veiklai, kurią teikiame, kilo dar vaikystėje. Paskui viskas dėliojosi po žingsnelį: sekė studijos, darbas Kauno bei Vilniaus klinikos ir, tik įgavus patirties, nuosava klinika“, – komentavo R. Bružaitė. 

Pavadinimas – pirmojo šuns atminimui

Veterinarijos centro „Džo“ pavadinimas – ne atsitiktinis. Pašnekovė išduoda, jog jis kilo su mintimi pagerbti labai mylimo šuns atminimą. Anglų buldogo veislės patinas vardu Džokas buvo tikras Rūtos šeimos narys. „Niekada jo nepamiršime, jis paliko gilią žymę širdyje“, – prisiminimais dalijasi mergina. Norėdama įprasminti šį jausmą, jaunoji verslininkė nusprendė augintinio vardo trumpiniu pavadinti veterinarijos centrą. 

Pritraukė investicijų jaunam verslui

Žengti pirmuosius žingsnius nuosavo verslo link R. Bružaitei padėjo projektas „Būk verslus“. Tai Europos Sąjungos finansuojamas projektas, kurį kuruoja užimtumo tarnyba. Rūtos paruoštą projektą komisija įvertino teigiamai, tad jos veikla sulaukė finansavimo. „Pasisekė, nes turėjau tik vieną bandymą dėl amžiaus limito“, – prisimena jauna moteris. Kadangi iki 30-ojo gimtadienio buvo likę kiek daugiau nei mėnuo, Rūta vasarį turėjo atiduoti dokumentus projektui, o kovo pabaigoje – gimtadienis. Projekto metu gautas finansavimas leido įsigyti dalį įrangos, kuri reikalinga sklandžiam darbui. Taip pat Rūta pasinaudojo „Invegos“ siūloma parama jaunam verslui suteikiant paskolą. 

Pasirinko gimtąjį miestą

Atidarinėdama veterinarijos centrą R. Bružaitė susidūrė su pirmaisiais iššūkiais: „Sunkiausia buvo leidimų, dokumentų paruošimas, nes tik pirmą kartą teko susidurti su tokiais dalykais“. Mergina atskleidžia, kad tai buvo visai naujas etapas, kuris užtruko daug laiko. Teko aiškintis, kokių dokumentų reikia, esant gydytoja, o kokie dokumentai reikalingi klinikos atidarymui. 

Veterinarijos centrui patalpų R. Bružaitė ieškojo patogioje, tankiai apgyvendintoje teritorijoje. Kadangi, anot merginos, Klaipėdoje nėra didelio komercinių patalpų pasirinkimo rinkoje, teko atsižvelgti ir į paklausą. Nepaisant to, abejonių, jog savo verslą plėtos gimtajame mieste – nebuvo: „11 metų praleidau gyvendama svetur, tad tvirtai žinojau, jog jei atsiras galimybė susikurti sau darbo vietą, ji bus čia, Klaipėdoje“. 

Pasiūlė klientams savitarnos kirpyklą

R. Bružaitė neįsivaizduoja savęs be „Džo“ veterinarijos centro. Pasiryžimas verslui atėjo su meile darbui ir palankių sąlygų atsiradimu: „Ši veikla įdomi tuo, jog kiekviena diena yra visiškai kitokia nei prieš tai – darbe nėra monotonijos, reikia išlaikyti šaltą protą“. 

Klinikoje šiuo metu teikiamas platus paslaugų spektras: nuo konsultacijų iki operacijų, diagnostinių tyrimų, rentgenogramų ir daugybę kitų. Naujovė Lietuvoje – čia veikianti savitarnos kirpykla. Užsukę klientai gali ne tik įsigyti reikalingų prekių gyvūnams, bet ir patiems išmaudyti, išdžiovinti ir iššukuoti augintinį. Suteikiamos visos reikalingos higienos priemonės. O norintys, gali patikėti šiuos darbus kirpėjai. 

Vartotojus ir poreikį R. Bružaitė sako pažinusi jau tuomet, kai dirbo kitose klinikose, kuomet kaupė ne tik gydomąją praktiką, bet ir klinikos valdymo. 

Efektyviausi – socialiniai tinklai ir atsiliepimai

R. Bružaitė sako, jog žinią nuo pat veiklos pradžios padėjo skleisti socialiniai tinklai, tokie kaip „Facebook“ ir „Instagram“. Vėliau – geriausia reklama tapo žmonių atsiliepimai ir rekomendacijos, kurios sklinda iš lūpų į lūpas. 

Socialiniuose tinkluose „Džo“ vykdo aktyvią komunikacija: įrašuose vaizduojami klientų ir jos pačios augintiniai. Turiniu stengiamasi pateikti, kuo daugiau naudingos informacijos: „Patarimų mums savo klientams tikrai negaila, norime, kuo daugiau šviesti žmones, kad jie tinkamai rūpintųsi savo augintiniais“, – komentuoja Rūta. Mergina džiaugiasi, jei bent vienas žmogus atkreipia dėmesį į šias pastangas. Tuomet žino, jog eina teisinga linkme – padeda augintiniams ir jų šeimininkams. 

Jauniesiems verslininkams dėl to R. Bružaitė linki tikėti savimi ir mylėti savo vykdomą veiklą. Anot jos, pradžioje reikia įdėti labai daug darbo, o jei tas darbas bus nemielas – bus nepalyginamai sunkiau. 

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.